pt 9

721 111 14
                                    

ეს(ნამდვილი) ჯონგუკი განსხვავებული იყო.

ჯიმინის სხეჯლი მის მკერდზე იყო მიკრობილი,როდესაც ორივე საწოლზე იწვნენ და მზის ცაზე ამოსვლას ელოდებოდნენ...
ჯიმინი დაცვის კამერას დაეძებდა და შვებით ამოისუნთქა როდესაც დაინახა რომ ის კარისკენ იყო მიმართული..

მის მკლავებში ყოფნა ჯიმინს თავს დაცულად აგრძნობინებდა, მან იცოდა რომ ჯონგუკი არაკომფორტულად გრძნობდა თავს, მაგრამ მის შემოთავაზებაზე უარი ვერ უთხრა ,პირიქით მადლობელიც იყო..

ჯიმინმა ვერშეწყვიტა და კიდევ მეტი ცრემლი ჩამოგორდა მის ლოყებზე ,ისე რომ არც იცოდა..ეს მტკივნეული იყო..უკვე ენატრებოდა მის მკლავებში ყოფნა..ყოველ ღამით როდესაც სამსახურში მოდიოდა იმ ბიჭზე ზრუნავდა,თავზე ეფერებოდა თითებით, ან ტუჩებით.
.. მისი ტირილიც თამაშის ნაწილი იყო?

,,გთხოვ შეწყვიტე ტირილი, არვიცი რაგავაკეთო, მსგავს სიტუაციაში კარგი არვარ,,...

ჯინგუკმა ჩასჩურჩულა და მისკენ უფრო ახლოს მიწია ჯიმინის პატარა სხეული, ხელები უკვე მის წელზე ჰქონდა მოხვეული...

,,ეს პირველი შემთხვევაა როდესაც შენს მკლავებში ყოფნის ნებას მაძლევ,,..

,,ვიცი,,.

,,იმ დღეს, როდესაც მომიახლოვდი და ლოყაზე მეფერებოდი, მეუბნებოდი რომ შენი გონება დაზიანებული იყო და რეალობა მხოლოდ ეს იყო,,..

,,ხო,ეგ მე ვიყავი,,...

,,მაშინ ,ამის შემდეგ ვინ ჩამეხუტა,,..

ჯონგუკმა ღრმად ამოისუნთქა ,და ჯიმინმაც უკვე იცოდა, მას არდაჭირდა ამაზე ბევრი ეფიქრი იმაზე თუ ვინ ეხუტებოდა მაშინ..ის ფლეიბოი იყო...მაგრამ თუ როგორ ეხუტებოდა ის ,ძალიან ფრთხილად..ის ძალიან თბილი და ნაზი იყო...საერთოდ როგორ იყო ეს შესაძლებელი?...

ის ხომ ბოროტი იყო, ფლეიბოი რომელიც გარშემო ყველასთან იწვა, მონსტრი..
ხოდა რატომ?ყველაფერი ასე ჰქონდა გათვლილი? მაგრამ რა მიზნით? უბრალოდ მოსწონდა ჩემს გრძნობებზე თამაში?...

LOCKEDWhere stories live. Discover now