pt 8 🔞

761 78 17
                                    

ფანჯრებიდან შემომავალმა მზის სხივებდა ჯიმინს აიძულა რომ თვალები მოეჭუტა,სანამ ნელა გაახელდა და მის გვერდით მიიხედებოდა..მას საყვარლად მძინარე ჯონგუკის დანახვაზე გაეღიმა,და თმაზე ნელა მოეფერა,ისე რომ არ გაეღვიძებინა.

ჯიმინი გრძნობდა როგორ აუჩქარდა გული,იგივე იდიოტური ღიმილით უყურებდა ჯონგუკს,სანამ ნელა მიუახლოვდებოდა და ცხვირზე ნაზად აკოცებდა.

ის ძალიან ბედნიერი იყო.

ყოველთვის როდესაც ისინი სიყვარულით კავდებოდნენ,ჯონგუკი ოთახს ტოვებდა და ჯიმინი მის გარეშე იღვიძებდა...ის საკუთარ თავს აბაზანაში კეტავდა,ან ისე იმალებოდა რომ ჯიმინს ვერ ეპოვნა.

ჯიმინს ნამდვილად არ ესმოდა მისი საქციელი..თუმცა ახლა ყველაფერი სხვანაირად იყო,ამჯერად ჯონგუკი მასთან დარჩა.
ჯიმინს წინა ღამის გახსენებაზე ჯერ კიდევ უვლიდა ჟრუანტელი,მართალია ეს მისი პირველი უხეში სექსი იყო,თუმცა ჯონგუკმა მაინც ჩააქსოვა მასში გრძნობები,და ჯიმინს არნახული სიამოვნება მიანიჭა.

მისი შეხება უხეში და ოდნავ მტკივნეულიც იყო,თუმცა ჯიმინს ის არ შეუჩერებია..ეს საოცარი შეგრძნება იყო,მიუხედავად ტკივილისა ჯიმინის ქვედა ნაწილში..ამის აღიარება რცხვენოდა კიდეც.

ჯიმინი გრძნობდა როგორ გაუხურდა ლოყები,და დარწმუნებული იყო რომ მთლად წითელი იქნებოდა.
ჯონგუკს ეტყობოდა რომ თავისი რეალური სახის ჩვენებას იწყებდა,რაც ჯიმინს წარმოუდგენლად ახარებდა.

ჯიმინი ისევ შიშველი ოყო საწოლში,როდესაც ჯონგუკის სხეულის სითბოს დაეძებდა და მას მეტად მიეხუტა,თითებით ლოყაზე ეფერებოდა,თავისი შუბლი კი ჯონგუკისას მიადო.

ამ ბედნიერი მომენტის მიუხედავად ჯიმინს მაინც ადარდებდა ის თუ რა ელოდათ მომავალში,ის აცნობიერებდა რომ მინგის უნდა დალაპარაკებოდა და რაიმე გეგმა უნდა შეედგინათ,რადგან მის სახლში სამუდამოდ ვერ დაიმალებოდნენ.
ეს მხოლოდ ჯონგუკზე და ჯიმინზე აღარ იყო,როდესაც მარკი და ქაიც გამოჩდნენ მათ ცხოვრებაში.

LOCKEDWhere stories live. Discover now