ჯიმინი კაფეტერიაში სკამზე იჯდა, თეჰიონი კი ვერეხმარებოდა მაგრამ მას გამალებით უყურებსდა , და გრძნობდა როგორ უშრებოდა ტუჩები უეცრად..
,,რას აკეთებ ? ,,
იუნგიმ ჰკითხა რომელიც თეჰიონს გვერდით მიუჯდა და ორიცალი სენდვიჩი ამოიღო რომ ესაუზმა..,,ეს ბიჭი,,
თეჰიონმა ჩაიბუტბუტა ,მისი თვალები კი ყველა მის მოძრაობას აკვირდებოდა..,,ახალი ბიჭი? ის რაშუაშია?,,
იუნგიმ კითხა მოწყენილი სახით და მისი სენდვიჩიდან დიდი ლუკმა ჩაკბიჩა..
,,არ მითხრა რომ მან შენი ყურადღება მიიქცია, ვფიქრობდი მხოლოდ ქალები მოგწონდა,,თეჰიონი ჩუმად დარჩა, არიცოდა რაემართებოდა მას...მაგრამ როდესაც დაინახა ჯიმინი ჯონგუკს როგორ უყურებდა იმ დღეს, დიდი ვნებით და ცნობის მოყვარეობით, მას უეცრად სურვილი გაუჩნდა რომ ჯიმინმა მას შეხედოს იგივე თვალებით ....
თეჰიონს მოსწონდა როგორ უპასუხა იმდღეს ჯიმინმა, ის ზუსტად მისი გემოვნების ბიჭი იყო..
ჭკვიანი,თავდაჯერებული, ძლიერი პიროვნებით, და უფრო მნიშვნელობანი...ის ცუდი ბიჭი იყო.და თუ როგორ კბენს მის ფუმფულა ქვედა ტუჩს როდესაც მასთან ვინმე მივა ვისაც ის არ იცნობს, გაუაზრებლად ეთამაშება მისი ტუჩის პირსინგს ენით....ამის დანახვა რატომღაც თეჰიონის სხეულზე უეცარ ეფექტს ახდენს, მან იცოდა რომ მხოლოდ დროის საკითხი იყო როდის დაკარგავდა თავს ჯიმინის გამო, ყოველ შემთხვევაში იმედოვნებდა რომ ასე მოხდებობა...
,,სხვათა შორის,, იუნგიმ უთხრა მის კოლეგას როდესაც მისი მზერა შეამჩნია..
,, მხოლოდ შენ არხარ მისით დაინტერესებული.. რამოდენიმე კონკურენტი გყავს,,
ეს უთხრა და თვალებით რაღაც ანიშნა...
თეჰიონი გაჰყვა იუნგის მზერას , და კაფეტერიის მეორე მხარეს მინგი დაინახა, რომელიც ჯიმინის სხეულის ყველა სანტიმეტრს აკვირდებოდა, როდესაც ჯიმინი ბედნიერად სვამდა მის ცხელ შოკოლადს, და აშკარა იყო რომ წარმოდგენა არქონდა რახდებოდა მის გარშემო....
YOU ARE READING
LOCKED
Random,,ჩვენ არაფერი ვიცით,არავინ გვეუბნება ის აქ რატომ არის,ერთადერთი რაც ვიცით,აქ თავისით მოვიდა ექვსი წლის წინ, და ის სახიფათო გახდება თუ ამ შპრიცს არგავუკეთებთ, ასე რომ ერთადერთი რაც უნდა გააკეთო ისარის რომ დარწმუნდე ყოველთვის წამლის ზემოქმედების ქვეშ...