Merhaba, beklenmedik bir bölüm olduğu için maalesef çok uzun da değil. Biliyorsunuz ki asıl bölüm cuma günü gelecek. Bunu her şey başlamadan önce bir geçiş bölümü gibi görebilirsiniz. Bölümün çoğunluğunda +18 kısım hakim olduğu için rahatsız olacaklar lütfen hiç başlamasın. Gidişat ile ilgili ve cuma günü gelecek olan bölümden beklentilerinizi yazarsanız çok güzel olur, iyi okumalar.Sırtımda hissettiğim nefes ve dudak ile homurdanıp uzaklaşmak isterken popomda hissettiğim baskıyla istemeyerek de olsa gözlerimi açtım. Bedenimin üzerinde farklı bir bedenin ağırlığı vardı. Bu her ne kadar canımı acıtmasa da tedirgin olmama ve paniklememe neden olmuştu. Sırtımdaki dudaklar aralıksız olarak yavaş yavaş aşağıya doğru öpücükler bırakıyordu.
Baş ağrım ve dün geceye dair hatırladığım son şeye kafa yormadan "Suğuç" diye fısıldadım. Onun olduğunu düşünüyordum ve bunu bilmek hiçbir şeyi değiştirmiyordu.
Dudakları sırtımdan ayrılıp enseme geldiğinde "uyandın" diye mırıldandı. Bedenime yayılan korku ile ne yapacağımı bilemedim. Sabah sabah ben neden böyle uyanıyordum acaba, neden???? Sakin kalmaya ve idrak etmeye çalıştım. "Üstümden kalkar mısın?"
Aniden belimden tutup bedenimi çevirmesiyle yüz yüze gelmemiz bir oldu. Bir bacağı benim iki bacağımın arasında diğeri de bacağımın yanında duruyordu. İç içe geçmiş bir haldeydik ve o izin vermeden kalkmam imkansızdı.
Kıstığı gözleriyle gözlerimin içine bakmaktan başka bir şey yapmıyordu. Dün gece yarım yamalak beni kucağında merdivenlerden çıkardığını hatırlasam da detaylara dair bir netliğe kavuşamıyordum. Genelde de sarhoş olduğumda hiçbir şey hatırlamazdım ve şu an da değişen bir şey yoktu. Midem çok fazla bulanmazken şakaklarımda ki ağrı kendini belli etmeye başlamıştı. Duş almaya ihtiyacım vardı ama şu an için bunu yapacakmışım gibi durmuyordu.
"Elbisenin hesabını verebilecek misin?" Sesi o kadar sakin ve normal geliyordu ki bir an hala sarhoş muyum diye düşündüm. Bu sakinliğinin bir kandırmaca olduğunu bakışlarından anlayabiliyordum. Bu haline kanmamak için bir kaç saniye sessiz kalmayı tercih ettim. Üzerimde olması odaklanmama engel oluyordu ve gözlerini gözlerime dikmesi beni daha çok korkutmaktan öteye gitmiyordu.
"Çünkü bu bir parti elbisesi." Anladım der gibi başını sallayıp yüzünü biraz daha eğdi.
"Sarhoş olmanın açıklaması da parti mi?" Bu tavrı işlerin iyiye gitmediğini anlamama yetti. Sadece başımı sallayıp onu onayladığımda "seninle konuşarak uzlaşamadığımızı fark ettim" deyip bir elini elbisemin içinden baldırıma doğru kaydırmaya başladı.
"Suğuç" derken elimle elini tutmaya çalıştım.
"Şimdi yaptıklarının bana nasıl hissettirdiğini göstereceğim." Baldırımdan çektiği elini hiç beklemediğim anda göğsüme koymasıyla vücudumun gerilmesi bir oldu. Karnım içeri doğru çökerken hormonlarım beklemediği bu durum karşısında farklı tepkiler vermeye başlamıştı ve ben buna hiç alışık değilim.
"Ne yapıyorsun" dememi duymamış gibi göğsümü çevreleyen parmaklarını hareket ettirmeye başladı. Elbisenin kumaşı göğsüme sürtünürken bunun böyle hissettirmesi çok garipti.
"Suğuç!" Eli hiç durmadan hareketini devam ettirirken o gözlerini gözlerimden ayırmadan bakmakla yetiniyor hiçbir şekilde cevap vermiyordu. Bedenim kıvranmak istiyordu ve bunu yapmak aşırı utanç verici geliyordu. Hiç kimseyle bu kadar yakın temasa geçmemiştim. Kızardığıma emin olsam da şu an düşünmem gereken en son şey buydu. Suğuç yaptığı şeyi hiç bırakmayacakmış gibi devam ediyordu ve parmaklarının canımı acıtmayacak şekilde göğüs ucumu sıkmasıyla "sutyen giymemişsin" demesi bir oldu. Kaşları çatılırken sıkmaya devam etti. İki elimi birden göğsümdeki eline koyduğumda bileklerimi başımın üstünde sabitleyip göğsüme tekrar yöneldi. Daha fazla dayanamayıp altında kıvranmamla dudağının kenarının kıvrılması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞILIK
Teen FictionHer şeyin bir karşılığı var. İyi ya da kötü olsun hep bir bedel, hep bir karşılık ödediğimiz bu hayatta karşıma çıkan teklifi kabul etmeme gibi bir lüksüm olduğunu düşünmüyorum. Korkuyorum ama kabul ediyorum. Çünkü sunduğu teklif benim için çok değe...