Merhaba, bölümü erken yayınlıyorum, bir sonraki bölüm Pazar günü gelecek. Bölüm tamamen +18 ve uzun süre Suğuç'un anlatımından bölüm gelmeyecek. İyi okumalar...
Yavaş adımlarla ona doğru yaklaştığımda kıpırdamadan yatmaya devam ediyordu. Derin uykuda olduğu düzenli nefes alış verişinden anlaşılırken yan bir şekilde yanına yatıp elimi tişörtünün içine soktum. Hafif nemli sırtında gezinen parmaklarımla mırıldanarak bana yanaşması bir oldu. Bacağını üzerime atıp bedenini bana yaklaştırmasıyla belinden sıkıca tuttum. Yüz üstü döndürdüğüm vücuduyla gözleri kısık bir şekilde açılırken dudaklarını büzmüş bana bakmaya çalışıyordu.
"Öpeyim mi" demesiyle başımı hafifçe iki yana salladım. Gerçekten beni deli ediyor.
"Ben öperim" deyip alt dudağını dudaklarım arasına almamla algıları açılmış gibi şaşkınca bana bakmaya başladı. Geri çekilip kendisine gelmesini beklediğimde bir kaç saniye gözlerini kapayıp açarak odağını kurmaya çalıştı. Şu an o kadar şapşal ama aynı zamanda o kadar seksi duruyordu ki. Bunu nasıl yaptığını bilmiyorum ama beni fazlasıyla etkilediği aşikar.
"Seni istiyorum Hira." Şaşkınca bana bakmasına aldırmadan alt dudağını tekrardan dudaklarım arasına alıp yavaşça dişlerimle çekiştirdim. Eli enseme gidip istediğini belirtir bir şekilde beni kendisine çektiğinde fazlasıyla giyinik olan vücudunu soymak için yavaşça ondan uzaklaşıp tişörtü çıkardım. Çıplak göğüs uçları kendilerini belli etmeye başlamışlardı. Uykulu gözleriyle beni izlerken ne yapacağını bilemez bir haldeydi. Onu kendine getirmek için yavaşça düğüm attığı eşofmanın lastiğini çözmeye başlayıp dilimi aralık olan dudaklarından kaydırdım. Gözleri anında kapanıp derince iç çektiğinde aynı şekilde ona karşılık vermiştim. Parmaklarım işine devam ederken onu yavaşça öpmeye devam ettim. Eşofman altıyla iç çamaşırını çıkardığım gibi vücudumu geriye çekip tamamen çıplak kalan bedeninde arsız bakışlarımı gezdirmeye başladım. Ne yapacağını bilemez bakışlarına karışan arzuyla ellerini göğüslerine kapatmasına aldırmadan onu kıvrandıran bakışlarımı kadınlığına indirdim.
"Suğuç." Kısık ve talepkar sesiyle kızarmaya başlayan yanakları görüş açıma girdiğinde kendimi tutmakta zorlanıyordum. Kendime hakim olmaya çalışıp bedenimle bedenini örttüm.
"Kızardın" dediğimde sessiz kalarak gözlerini bana dikti. Sevişirken konuşmasını sağlamak fazlasıyla zor olsada sinirlenince kendini daha fazla tutamıyordu. Onu kızdırmak için yavaşça bedenimi bedenine sürttüm.
"Kadınlığın sızlıyor Hira." Kaşları çatılırken kalçasını yukarıya doğru itmişti.
"Ne istiyorsun?" Bedenimi hafifçe kaldırıp bana dokunmasına engel olduğumda kaşları daha fazla çatıldı.
"Benimle oynama Suğuç." Hırıltılı sesine gülmemek için kendimi tutup bedenimi tamamen bedenine bastırdım.
"Konuş benimle, sesini duymak istiyorum." Burnumu burnuna sürtüp cevap vermesini beklediğimde iki elini de sırtıma koyup sakinleşmek ister gibi başını geriye doğru yasladı. Gerilen boynunda dişlerimi yavaşça gezdirip ısırdığımda inlememek için kendisini tuttuğunu sırtımdaki tırnaklarından anlamıştım. Kasılan bedenini önemsemeden yaladığım yeri vakumlamaya başladığımda onu inletmeden durmaya niyetim yoktu. İstediğimi fazlasıyla kısa bir sürede gerçekleştirdi.
Derinden gelen inlemesiyle keyifle güldüm. "Kendini kasma. Durmak istemiyorum ve seninle saatlerce ilgileneceğim."
Gözlerimden ciddi olduğumu anlamış olacak ki hafif endişe karışan gözleriyle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞILIK
Teen FictionHer şeyin bir karşılığı var. İyi ya da kötü olsun hep bir bedel, hep bir karşılık ödediğimiz bu hayatta karşıma çıkan teklifi kabul etmeme gibi bir lüksüm olduğunu düşünmüyorum. Korkuyorum ama kabul ediyorum. Çünkü sunduğu teklif benim için çok değe...