-11-

88.3K 2K 610
                                    




  Merhaba, bu bölüm baştan sona, bakın BAŞTAN SONA +18 içeriyor. Bunun dışında gelişen durum ve yakınlaşmalarla ilgili düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim. Bir sonraki bölüm cumartesiye gelmiş olur. Umarım gece üçte atmazsın dediğinizi biliyorum, bu sefer dikkat etmeye çalışacağım, lütfen mazur görün.





      Ben sakin kalmaya çalışsamda bedenim her şeyi ele veriyordu. Suğuç kalçalarıma indirdiği elleriyle hiç beklemeden beni kaldırdı. O anın verdiği refleksle bacaklarımı sıkıca beline doladım. Düşmekten korkuyormuşum gibi ellerimle omuzlarını tutarken hiçbir şey demeden kalçalarımda ki elinin baskısını hissettirerek merdivenleri çıkmaya başladı. İstemediğimi söylemek için geç mi kalmıştım bilmiyorum ama vücudum aşırı gerilmişti.

  "Suğuç.." devam etmeme izin vermeden odanın kapısına bedenimi yasladı. Merdivenlerde böylece durması nefes alışlarımı hızlandırmıştı.

  "Birazdan konuşacağız" dediğinde gözlerini gözlerime kenetledi. Ne diyeceğimi bilmediğimden daha doğrusu bir şey diyecek gücü kendimde hissetmediğimden başımı sallamakla yetindim. Tek eliyle bedenime destek verirken diğeriyle kapıyı açıp bizi odaya soktu. Kapıyı kapadığı gibi bedenimi doğrudan yatağa götürmüş sırtımın yumuşak yüzeyle temasını sağlamıştı. Üzerimden çekilmezken bacaklarım onun beline dolalı öylece duruyordum. Ne yapacağımı şaşırmış halde ona baktığımın farkındaydım ama şu an başka bir şey düşünüp utanıp gerilmektense böyle bakmayı tercih ederim.

   Kuyruk sokumunda birleştirdiğim ayaklarımdan birini yavaşça yatağa bırakıp ayakkabımı çıkardı. Bacağım dizimden kırılı bir halde dururken diğerine de aynı şeyi yaptı. Bu pozisyon bana hiç iyi hissettirmiyordu aksine her şeye çok hızlı giriş yapıyormuşuz gibi hissetmeme neden oluyordu. Sakin kalmaya en azından ona öyle göstermeye çalışarak gözlerine bakmayı sürdürdüm. Bakışlarımı kaçırdığım an panikleyeceğime eminim. Bunu biliyormuş gibi bakışlarını benden çekmeden üzerime biraz daha eğildi. Bacağımı yatağa uzatacağım sırada diz kapağımı tutarak buna engel oldu.

   "Böyle kalsın." Hiçbir şey demeden bacağımı hareket ettirmeyi bıraktım.

  Üzerimde doğrulup yüzünü yüzüme yaklaştırırken aynı zamanda parmaklarını aramıza sokup pantolonumun düğmesine getirdi.

  Bu hareketi anında paniklememe ve şaşkınlıkla ona bakmama neden olmuştu. Heyecanlı ve tedirgin çıkan sesimle "Suğuç" dediğimde göz temasını kesmeden yavaşça pantolonumun düğmesini açtı. Bedenim gerilip farklı tepkiler vermeye başladığında ne yapacağımı şaşırdım. Gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapatıp kendime gelmeyi beklesemde tam aksine içimdeki çılgın dürtülerime engel olamayıp dudaklarımı kemirmeye başlamıştım. Gözlerimizin temasını kestiğim an her şeyi üst üste hissedeceğimi biliyordum ve şu an da heyecan, gerginlik hepsi birbirine karışmıştı.

Fermuarı indirme sesi ile gözlerimi hızlıca açtım. Odağıma direk onun gözleri düştüğünde bakışlarını benden hiç ayırmadığını anladım. Gerginlikten kısılan gözlerimle "ne yapıyorsun" diye fısıldadım.

  Dudağının kıvrılması bile beni rahatlatmazken "seni pazar gecesine hazırlıyorum" diyerek üzerimde doğruldu.  Pantolonumun iki yanını kavrayan parmaklarının yüzeyleri tenime değdiğinde yapacağı şeyi anlasam da karşı çıkacak takati kendimde bulamadım. Yavaşça bakışlarını benden çekmeden pantolonumu indirmeye başladı. Önce bir bacağımdan daha sonra diğerinden kumaşı sıyırırken bunu beni çıldırtmak istermiş gibi ağırdan alıyordu ve gerçekten de ona itiraf edemeyeceğim bir dürtü bedenimi ele geçirmeye başlamıştı.

KARŞILIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin