Bir Bana mıydı Yollarının Dikeni?
1 haftadır ıhlamuru görmüyordum. Arada sıra da Emir geliyordu yanıma. İyi olup olmadığımı kontrol ediyordu.
Ne kadar ısrar etsemde Melek beni bırakıp gitmeyi kabul etmemişti. Biraz daha demişti Bende ona kıyamamıştım.
Yanımda uyuyordu hala. Ben ise erkenden uyanmıştım. Hafifçe kıpırdandığımda ince bir sızı süzüldü bedenime. Yaram iyileşiyordu. Hızlı toparlanıyordum. Normal değidli hızlıydı..
O sırada karşımdaki takvime takıldı gözlerim.
7 NİSAN...
Doğum günümdü.
Gözlerim dolmuştu hemen. Artık eskisi kadar katı olamıyordum. Günden güne tükeniyordum. Normal insanlar gibi olmak istiyordum.
Öyle büyük şeyler değil elbette ama küçük bir yaş pasta istiyordum mesela. Bugünü hatırlayacak iki üç kişi. Hatırlamak ne kelime ki bilecek birkaç kişi.
İyi ki doğdun diyecek birkaç kişi. Belki anne belki baba. Belkide evlilik hayalleri kurduğum kişi. Bilmiyordum işte. Sadece değerli hissetmek istiyordum.
Belkide Melek gibi bir kızım olsun istiyordum. Sanırım fazla uçuk hayallerdi bunlar.
Bu sırada yanımda bir kıpırdanma oldu.
" Günaydın Gece abla "
Sanırım düşüncelerimle çocuğu bile rahatsız etmiştim.
"Günaydın tatlı böceğim" diyip ellerimle dizlerimi gösterdim.
O da olabildiğince dikkat ederek hemen dizlerime oturdu.
"Bugün tatlı böceğim nereye gitmek ister acaba"
Benimle 1 haftadır dört duvar arasına sıkışmıştı. Arada bir telefon görüşmesi yapmak istiyordu. Onun dışında yanımdan bir an ayrılmıyordu.
"Gece abla en çok hangi yemeği seversin?"
Bu soruda nerden çıkmıştı?
"Hımm, en çok seni severim ben tatlı niyetine."
Kıkırdamıştık ikimizde bu dediğime.
"Gece abla ama gerçekten merak ettim." dedi kaşlarını çatarak.
"Tamam tamam, en çok domotes çorbasını severim."
"En çok hangi içeceği seversin demeyeceğim çünkü cevabını biliyorum." demişti bir eli çenesinin altındaydı. Düşünüyor gibiydi.
"Peki neymiş cevabı?"
"Vişneli meyve suyu, çünkü hep çantanda görüyorum. Birde benimle salıncaklarda sallanırken de elinde vişneli meyve suyu vardı."
"Benim dostum beni ne kadar da iyi tanıyormuş öyle." Diyip gıdıklamaya başlamıştım ki beni durdurdu.
"Gece abla son bir soru neli pasta seversin?"
Neli pasta severdim ki? Ihlamurlu var mıydı acaba seçenekler arasında?
"Bu soruda nerden çıktı"
"Tek dostumun neleri sevdiğini bilmek istiyorum." dedi gözlerini kaçırıp tavana bakarak.
"Bitterli ve vişneli "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
FantasySaat 04.14 yağmur hızlandı ve sen yine yoksun her gün ki gibi. Müziği başa sarıyorum. Zorluyorum kendimi olmuyor, bir türlü ağlayamıyorum. Kendimi ağlamamaya alıştırdığım bencil yapım yine yapıyor yapacağını. Dibe kadar doluyum ama gözyaşları içeriy...