🌻For My Invisible Readers🌻

17.5K 1.1K 143
                                    

[Zawgyi]

Hello guys!!!

အခုေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ MMM ေလးက လုံးဝ Complete ျဖစ္သြားပါၿပီေနာ္...
ေပ်ာ္လဲေပ်ာ္သလို ဝမ္းလဲနည္းရတယ္...ဒါေပမဲ့ ေဘဘီအသစ္ေလးေတြလဲလာေတာ့မွာဆိုေတာ့ အႀကီးေတြက ခဏဖယ္ေပးခ်ိန္ေရာက္ၿပီေပါ့...ေနာ့...

ဒီ Fiction မွာ...Main chapter 58 ခုရွိၿပီး...Extra 4 ခု နဲ႔ Bonus chapter 1 ခု...စုစုေပါင္း 63 ခန္းရွိပါတယ္...

အဲ့ေတာ့ ကိုယ္က ဇာတ္လမ္းအစအဆုံးမွာ ခင္မ်ားေလးတို႔မသိေလာက္ေသးဘူးထင္တဲ့ Fact အခ်ိဳ႕ကိုေျပာျပပါမယ္...သိၿပီးသားအခ်က္ေတြလဲပါခ်င္ပါမယ္...ဒါေပမဲ့ကိုယ္ကေတာ့ ခင္မ်ားေလးတို႔ သိသင့္တယ္ထင္လို႔...သိဖို႔လိုလို႔ တစ္ခ်က္ခ်င္းျပန္ေျပာပါမယ္ေနာ္...

1_ ခြန္းနဲ႔ကိုလင္းစေတြ႕ခဲ့တဲ့ေနရာက ျမန္မာပလာဇာကအင္းဝစာအုပ္ဆိုင္မွာပါ...

2_ ခြန္းရဲ႕ေမြးေန႔က April 30 ျဖစ္ၿပီး...ကိုလင္းနဲ႔ရွိန္းက August 27 ပါ...ကိုလင္းနဲ႔ရွိန္းက ေမြးေန႔တူတယ္ေနာ္...

3_ Fic အရ ခြန္းရဲ႕အသက္က ၂၂ ႏွစ္ရွိေနပါၿပီ...ကိုလင္းကေတာ့ ၂ ႏွစ္ပိုႀကီးတာမို႔ ၂၄ ႏွစ္ရွိပါၿပီ...

4_ ခြန္းနဲ႔ကိုလင္းတို႔က ေျမာက္ဒဂုံ ျပည္ေထာင္စုလမ္းမႀကီးရဲ႕ေဘး...၇/၈ လမ္းဆုံမွတ္တိုင္နားမွာေနတာပါ...
( ၇/၈ လမ္းဆုံမွတ္တိုင္နားမွာ သုံးထပ္တိုက္အျဖဴေရာင္တစ္လုံးရွိၿပီး သူနဲ႔ေဘးကပ္လ်က္မွာ Gym တစ္ခုရွိတယ္...ကိုယ္က အဲ့ Location ကိုယူထားတာ...)

5_ ခြန္းတို႔တက္တဲ့ ေဆးဝါးသကၠသိုလ္(ရန္ကုန္)က ေျမာက္ဥကၠလာ(၆ ေကြ႕ ) ေဝဘာဂီကူးစက္ေဆး႐ုံရဲ႕ေဘးခ်င္းကပ္မွာရွိပါတယ္...ရွိန္းရဲ႕ ေဆးသတကၠသိုလ္ ၂ ကေတာ့ ေျမာက္ဥကၠလာ (ဥကၠာမွတ္တိုင္) မွာရွိပါတယ္...

6_ ကိုလင္းအရင္ေနခဲ့တဲ့တိုက္ခန္းက ေဆး ၂ ေရွ႕က ဥကၠာလမ္း(ဥကၠာမွတ္တိုင္အနီး) မွာရွိတာပါ...

8_ ဇာတ္လမ္းအစအဆုံးမွာ ခြန္းကကိုလင္းကို 'ကိုကို'လို႔ ခုႏွစ္ႀကိမ္တိတိေခၚခဲ့ပါတယ္...

7_ တကယ္တန္း ခြန္းကကိုလင္းကို 'ကိုကို'လို႔ေခၚရတာမႀကိဳက္ဘူး...ဘာလို႔ဆို ကိုလင္းရဲ႕ရည္းစားေဟာင္းက ကိုလင္းကို 'ကိုကို'လို႔ေခၚခဲ့တာ သူသိလို႔...ဒါေပမဲ့ ကိုလင္းေခၚေစခ်င္မွန္းသိလို႔လဲ ခုႏွစ္ႀကိမ္ေတာ့ေခၚေပးခဲ့ရွာတယ္...

ME, MYSELF AND MY FUCKIN' WORLD Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon