9. Rész

1K 51 2
                                    

~fél évvel később~

Emma szemszöge

Augusztus van ez az egyik kedvenc hónapom ebben a nyári időszakban. Napközben még meleg van de az esték és a hajnalok már hidegek ezért akkor kihűl annyira például a szoba hogy komfortosan lehessen aludni és a napközben lévő hőség is elviselhetőbb legyen.

Talán a legszebb az egész nyárban hogy az élet kicsit lelassul. Nekünk iskolások nagy részének eggyel kevesebb stressz faktor az iskolahiány miatt. Lehetünk a barátokkal élhetünk a szerelemnek és a kikapcsolódásnak. Ezek a kedvező tényezők miatt azonban mégsem vesszük észre annyira azt hogy lassabban telik az idő. Az iskolai dolgozatok helyett a strandon vagyunk és a vizsgahét ,,idejében" pedig a családunkkal/barátainkkal nyaralunk. A barátok közti beszélgetésekben sem kap helyet az ami a tanév közben igen. Most inkább a bulikra a szórakozási lehetőségekre és a közös programokra terelődik a szó.

Most éppen a szobámban fekszem az ágyamon és a mellkasomon Zsófi feje pihen. Kezem a hajában van és fejét simogatom miközben halkan szuszog. Este bulizni voltunk tehát én is fáradt vagyok de az agyam legyőzte az álmosságomat ezért pörögtek a gondolataim minden fele. Na de kezdjük az elején. Március óta igen sok minden megváltozott. Elsősorban áprilisban összejöttünk Zsófival és azóta nagyon jól kijövünk egymással. Nagyon szeretem hogy a barátnőmnek szólíthatom és mellettem van. Igaz a személyisége teljesen az enyémnek az ellentéte mert ameddig én leülnék egy képet megfesteni addig ő minden estéjét bulikban töltené a barátaival. Viszont annak ellenére hogy ilyen kissé hiperaktív életet él sosem játszott a lányokkal akikkel kavart és ez tiszteletreméltó. De mellette azért én is megváltoztam, mióta vele vagyok egész sok buliban voltam ő pedig az én hatásomra jött rá hogy szereti a csendet és a nyugalmat is ezért esténként gyakran csak sétálgatunk az erdőben, beszélgetünk vagy csak lefekszünk megnézni egy filmet.

Miután összejöttünk elmondtam Annának és Zsoltnak is hogy a lányokat is szeretem és nagy örömömre szuperül reagáltak és egyből elfogadták. Anya mivel már tudta és teljesen elfogadta ezért örült is neki és nagyon színpatikusnak tartotta Zsófit. Elég sokat beszélgetnek is egymással és ha esetleg Zsófi úgy állít be hogy én nem vagyok itthon semmi gond sincsen mert jól elbeszélget Annával vagy Zsolttal is. Én is elég sok mindent megtudtam az ő családjáról. Például hogy csak egy bátyja van és apukájukkal élnek 3.an aki autószerelő de rengeteget dolgozik. Ő is tudja már hogy együtt vagyunk és mivel Zsófinak nem én vagyok az első barátnője ezért nem a legelejéről kellett kezdeni, viszont azt is mondta hogy eddig egyik barátnője sem volt színpatikus neki de én az vagyok ami kifejezetten tetszik. Általában együtt vagyunk és egymásnál alszunk, de ügyelünk arra hogy a barátainkkal és a szeretteinkkel is elegendő időt töltsünk. Például náluk szokásos szerdai program a csapatos filmezés, nálunk pedig a szombat délutáni különféle családi programok amikre mindig egyedül érkezünk.

Március óta még egy emberrel szorosabbra fűződött a kapcsolatom aki pedig Beka. Ő lett a legjobb barátnőm Al mellett, ha bármi baj volt ő segített és ott volt, ha tanácstalannak éreztem magam ő megnyugtatott és biztosított vagy lebeszélt arról amit tenni készültem. Tényleg mindig számíthattam rá, ott volt akkor is amikor elmondtam Zsoltinak hogy barátnőm van és ott volt amikor a rengeteg év végi vizsga miatt ki voltam bukva és támogatott segített hogy jól sikerüljön. Minden este májusban kint ültünk a kis sziklás részen és a különböző vizsgáink anyagait kérdeztük ki egymástól. Ez a rendszer rendkívül motiválóan hatott rám és ezért az évet is egész jó 4,6-os átlaggal zártam. Nyáron is sokat találkoztunk és beszélgettünk de az utóbbi egy hónapban teljesen megváltozott és nem igazán abba az irányba amibe kellett volna vagyis én így vettem észre. Nem keresett szinte sosem, ha bulizni vagy sétálni hívtam sosem jött, rengeteget edzett és különedzésekre járt, képezte magát. Az utolsó éve lesz ez az egyetemen tehát húzós lesz neki tudom de akkor is még csak nyár van. Zsófival nem tudtam beszélni róla mert nem igazán szereti ha vele vagyok. Nem jönnek ki mióta összejöttünk mert állítása szerint nem szereti ha más lányokkal vagyok de őt ismeri is és eddig jó is volt a kapcsolatuk. Nem is értem hisz Alhoz viszont szívesen jön velem akár ő is és enged egyedül is. Kicsit mintha csak Bekára lenne talán féltékeny?! De hát semmi oka sosem néztünk egymásra úgy mintha akárcsak több is lehetne..

Éppen azon gondolkoztam hogy ma átmegyek hozzá egyet beszélgetni mikor elmélkedésemet egy gyönyörű kék szempár szakította meg.

- Te nem aludtál szépségem? - kérdezi álomittas hangon.

- Nem én csak visszagondoltam az előző fél évre. - mondom mosolyogva.

- És milyen volt? - bújt hozzám még jobban.

- Felemelő. - mosolyogtam rá. -tényleg nagyon jó volt és gyors.

- Szeretlek. - ad egy puszit az arcomra és kiment mosdóba gondolom.

Fél éve együtt vagyunk de én még nem mondtam ki azt a szeretlek szót. Nem azért mert nem szerettem mert de, teljesen biztosan de nem ment. Ahogy tudtam kimutattam a szeretetemet de ez a szó még nem ment. Ezt ő megértette és állítása szerint nem is zavarta, de szerintem csak az én megnyugtatásom érdekében mondta, mert láttam a szemiben hogy azért igenis zavarta őt. Egy 5 perc múlva újra bent volt a szobában ezért megemlítettem neki amin gondolkoztam.

- Ma azt mondta mész haza úgyis, ezért én úgy gondoltam hogy meglátogatom Bekát.

- Nem örülök neki tudod jól. - válaszolta flegmán.

- De rég beszéltem vele és teljesen megváltozott az elmúlt időben. Tudom hogy valami baja van vagy valami történt vele és a barátnőm ezért érdekel. Én sem szólok sosem semmit ha barátkozol te se tedd kérlek. - védtem meg magunkat.

- Jó legyen. - mondta de hallatszott a hangján hogy nem örül neki.

Sosem szoktunk vitatkozni, tényleg szinte soha de az hogy nem bírja elviselni hogy egy barátnőmnek aki nincsen a toppon segítek azt nem szeretem. Főleg nem hogy egy olyan lányról van szó aki neki a csapattársa és eddig neki is fontosak voltak az érzései. Hisz mikor a buli után rosszul lett is rosszul érintette őt is. De mióta együtt vagyunk köztük minden megváltozott..

My life with you //Befejezett//Where stories live. Discover now