10. Rész

997 54 0
                                    


Beka szemszöge

Az elmúlt fél évben annyira sok érdekfeszítő és izgalmas dolog nem történt velem amiről hosszú szavakon keresztül zengeni lehetne. Igazából gőzerővel tanultam az egyetemen és játszottam a csapatban, edzettem hogy jobb legyek. Miután márciusban először voltam csapatkapitány Fanni az elhivatottságomra és a munkámra hivatkozva átadta nekem a csapatkapitányi szalagot. Nagyon jól esett ez a gesztus és azóta is csak még nagyobb odaadással küzdök, hogy elérjem a céljaimat. Az egyetemet júniusban szinte kitűnő eredménnyel befejeztem vagyis inkább sajnos csak azt az évet lezártam. A következő évem lesz az utolsó és egyben a legizgalmasabb is. Fociedzőnek tanulok és kisgyerekeket szeretnék edzeni mint ahogy már említetem és ez a következő évben el is kezdődik. Nyáron egy csapatot ki kell választanom a listáról amit kaptunk, azokkal a csapatokkal akik fogadnak, hogy a gyakorlati évet hol tölthetem. Nehéz dolgom annyira nincsen mert az MTK is a papíron van ezért nyilván azt fogom választani és a legelején nem a teljesen kicsikkel hanem 10-14 éves kislányokkal fogok foglalkozni.

Mikor befejeződött a tanév Petra itt volt nálam egy hónapot ami nagyon jó volt. -rengeteget beszélgettünk és hülyéskedtünk. Petra a természetének köszönhetően amikor ezelőtt itt járt rengeteg embert ismert meg és amikor most nálam volt is előszeretettel bulizott velük is, bár én is magamhoz képest elég sokszor elmentem. Valószínűleg elég furán hathat hogy az én barátnőm és nálam van és előfordul hogy mást csinálunk, de egy hónap sok idő és azért a saját életünk is megy. Petra szeret bulizni és Pesten mások azért a nagy szórakozóhelyek mint lent Pécsen. Sokszor jól is jött hogy már este hatkor lelépett mert így tudtam olvasni ami mellette szinte lehetetlen, délelőttökét még kialudta magát pedig elmentem edzeni vagy edzésre. Mert apa egy személyi edzőt fogadott mellém akivel erősítettünk és különbözőlabdás gyakorlatokat is csináltunk. Mármint hogy nem csak erőnléti edző hanem technikai is. Ő egy fiatal fiú Dávid. De azért a legtöbb időnket együtt töltöttük Petrának. Az edzéseimre igazából eljárt és szerintem összekavart Dáviddal is de nem is ő lenne igazából úgyhogy ez annyira nem hatott a meglepetés erejével.

Petra augusztus elején ment haza, de már most hiányzik tényleg. Tudom egy év és befejezi az egyetemet és költözik ide Pestre mert itt jobbak a lehetőségei. De akkor is nehéz ha az egyik legjobb barátnőd órákra lakik a másiktól meg elvagy tiltva. Mert igen idő közben Emmával is lettem olyan jó kapcsolatban hogy egyik legjobb barátnőmnek mondjam őt de május óta nagyon sok minden megváltozott sajnos. Ő összejött Zsófival még a buli után én pedig mint jó barát támogattam a boldogságát az hogy belülről úgy éreztem minthogyha megfojtana nem számított. Májusban rengeteget voltunk együtt tanultunk, beszélgettünk, Zsófi miatt még a meccseinken is kint volt és még közelebb kerültünk egymáshoz de túl szép volt még így is ahhoz hogy igaz legyen. Amikor befejeződött a szezon és lejátszottuk az utolsó meccsünket is Zsófi megkérte hogy beszélgessünk egy kicsit. Ez alkalommal nem finoman közölte hogy úgy érzi hogy én szeretem a barátnőjét és nem csak úgy mint barátot és elég sok időt is töltök vele, ezért szeretné hogy ez változzon mert ő nagyon szereti Emmát és úgy érzi a jó irányba változik miatta. Hogy ameddig eddig az életét a bulizás töltötte ki most a központban a szerelem és a szeretet van. Figyelembe se vette hogyha érzek is iránta elég nehéz kizárni ezeket az érzéseimet szerintem bele sem gondolt igazából, pedig tudja hogy úgyse jönnék össze olyannal akinek kapcsolata van. Erről a beszélgetésről Em semmit sem tudott sejtésem szerint amiben meg is erősített Zsófi hogy ez a beszélgetés maradjon köztünk.

Ez a kis beszélgetés eléggé negatív irányba fordította tényleg a kapcsolatunkat, mert egyáltalán nem beszéltünk én nem kerestem őt és ez neki is feltűnt. Ő ritkán keresett engem vagyis már most mert a beszélgetés után még elég sokat voltunk együtt de mentségemre szóljon ő kérdezte hogy van-e kedven vele lenni én pedig nem vagyok tök bolond. De mióta nem találkozunk keveset sem befordultam. Szeretem őt igen és tényleg úgy érzem hogy ő is boldog lenne velem és mellettem ki tudna teljesedne. A bulis énje mit most nyomat Zsófival nem ő. A színjátszás a festészet és a művészet világa ő és abban tudja saját magát megmutatni és kiadni de teljesen mindegy.

Még egy fontosabb dolog talán a rohamom. Újra egyre gyakrabban jönnek elő, és egyre erősebbek. Úgy érzem most talán rosszabb mint ami eddig volt, hisz ha nem kiegyensúlyozottan élek akkor sokkal rosszabb az egész. Már képzelgéseim is vannak a roham közben és egyre hosszabbak megint. Apa és anya vissza szeretne vinni orvoshoz de én nem szeretném, legyőzöm egyedül is.

Na de a képzelgésekből vissza a valóságba. Augusztus van és az ablakban állok. Odakint szakad az eső és még egy kisebb vihar is van amit nagyon szeretek nézni és hallgatni mert engem megnyugtat. Lehet hogy nem a legkedveltebb természeti jelenség de az a nyugodtság amit sugároz és az eső illat keveredve egyszerűen imádom. Nyugodt képzelgésemet a csengő hangja zavarta meg. Egyedül voltam itthon mert a családom elment a nagyiékhoz egy pár napra. El képzelni nem tudtam hogy ki lehet az. Ezért csodálkozva sétáltam a bejárati ajtóhoz.

- Szia! Bejöhetnék esetleg mert elég hűvös van. - néz szembe velem Emma aki el van teljesen ázva és látszik hogy sírt is.

- Persze gyere csak. Mi történt veled? - nézek rá aggódva.

My life with you //Befejezett//Where stories live. Discover now