August 30, saturday

1.4K 18 0
                                    

Reggel szokás szerint Cortezzel mellettem keltem, aki átölelte a derekam (milyen cuki😍). Óvatosan felkeltem az ágyból és kimentem reggelit csinálni. Tegnap csináltunk avokádó krémet Justineal, úgyhogy azt ettem barnakenyérrel és szeletelt pulykamell párizsival. (*Van amugy ilyen? XD szerk.*) Leültem a bárpulthoz és megettem a kajám, illetve gondolkoztam. Izgulok az egyetem miatt, félek hogy milyen lesz, de közben van egy erős megérzésem, hogy nagyon jó lesz. Gondolkodásomat két körém fonódott kar szakította félbe, ami természetesen nem máshoz tartozott, mint Cortezhez.

- Jó reggelt - adtam puszit a szíve fölé, majd csókoltam meg rendesen.

- 'Reggelt! - morgott az orra alatt. - Mit csinálsz itt kint ilyen korán?

- Ettem, meg gondolkoztam. Hogyhogy ilyen korán? 9 óra múlt 4 perccel. - simogattam meg az arcát.

- Igen az még nagyon korán van. Na gyere - ivott meg egy pohár vízet. - menjünk vissza a szobába, lustálkodjunk még. Holnapután úgyis kezdódik a munka meg a suli.

- Oké, oké. Megyek már.

Lefeküdtünk az ágyra, kivételesen Cortez feküdt rajtam, nem pedig fordítva. A mellem felett volt a feje, úgy néztünk egy sorozatot.

Körülbelül 11kor Cortez is megivott egy dobozos Colát. Most csinálok egy kis csigát és megeszük Justineal és Jean-Lucal. Még jó hogy én nem Anyától örökölten a főzés tudásomat. Akkor mindenki meghalna körülöttem az kajámtól. Desszertnek vettem egy kis macaront, még tegnap.

Este sikerült rávennem Cortezt, hogy társasozzon velünk :)

|Mai nap 4/5: Jó volt, de izgulok az egyetem miatt. :(
|Cortez 5*/5: Szeretem❤️(L)(L)(L)
|Vacsi 4/5: Még jó hogy nem Anya főz nekünk itt Párizsban. :") Finom volt!

Hello! Remélem tetszik nektek ez a könyvem is🙈😊 Ha igen, voteoljatok és kommentben írhattok nekem ötleteket a storyval kapcsolatban, párat megvalósítok belőle.

Infó: ha valamelyik nap nagyon rövidre sikerül, összevonok 2-3 napot egy részbe.😅❤️

____________________

Nemsokára folytatom!

Párizsi KalandokWhere stories live. Discover now