December 19., friday

716 14 0
                                    

Egy héttel később, a mai napon, rettentő izgatott voltam, ugyanis most jött az, hogy be kellett pakolnunk a bőröndjeinkbe. Én szokásomhoz híven 3 könyvet tettem a poggyászomba, persze a ruhák és a kisebb ajándékok mellett. Cortez nagyszüleinél fogunk aludni, bár persze anyuék is felajánlották, hogy lehetünk ott. Huszonnegyedikén Cortez nagyszüleivel, huszonötödikén pedig Anyuékkal fogunk ünnepelni. A karácsonyozásból a régi osztályunk sem maradhat ki, szóval abban maradtunk, hogy 26.-án ünneplünk együtt.

Cortez csak egy sport táskába pakolt, mivel a nagyobb ajándékokat egy külön bőröndbe tettük. Nem értem, hogy a fiúk, férfiak hogy tudnak ilyen kevés cuccot vinni, akárhova mennek. Ma még el kellett mennünk pár tényleg kis ajándékot venni. Igaz, csak nekem kellett volna, de Cortez megígérte nekem, hogy elkísér, mondván, hogy nem akarja, hogy ilyen tömegben egyedül mászkáljak. Ehhez Kingának tuti lenne egy-két szava, de szerintem aranyos gesztus. :)

Szóval a reggel - természetesen csak a reggeli után, ami palcsinta volt - eltelt a pakolászással, majd miután végeztem, egy kicsit rendbe kaptam a lakást, hogy ne hagyjuk itt koszosan, porosan.

Ebédre gondoltam, hogy kifőzök, egy csomag, már előkészített gnocchit, ezért a takarítás után erre került sor. Ritka alkalmak egyike volt, hogy együtt tudtunk enni Jean-Luc-cal és Justine-nel, így kihasználtuk, és beszélgettünk az ünnepről, az egyetemről, illetve a munkáról, és a családjainkról meséltünk egymásnak.

Az evés után mostmár tényleg összeszedtük magunkat, és elindultunk a plázába. Vettünk egy kulcstartót, amin Párizs van, három kisebb desszertet, egy francia kaja-válogatást (természetesen ezt apának, hogy szegény ne éhezzen a nehéz időkben sem.:)), valamint egy pár vicces-csúnya zoknit, és egy hajpántot. A könyvesboltba is beugrottunk, de csak nézelődni. Végül Cortez vett magának egy spanyol nyelvkönyvet, amolyan ismétlés miatt.

Otthon a pipere cuccainkat is (mint például fogkefe, fogkrém, fésű, sampon, tusfürdő, stb.) bepakoltuk a bőröndbe. Hajat mostam, és vagy egy óráig szenvedtem vele, hogy szép, fényes, és jó illatú legyen, míg Cortez 10 (!), ismétlem, tíz perc alatt végzett. Kicsit mérges voltam rá, merthogy milyen jó neki, hogy ilyen rövid haja van, de az utána kapott puszi-áradattal kieggesztelődtem. Hihi. :)

Egy villám gyorsaságával megvacsoráztunk - ezúttal kettesben -, majd ágyba bújtunk. Nem volt rövid a mai nap.

|Pakolás 4/5: Izgulok a holnap miatt, és, hogy végre láthatom a szüleimet. (Meg persze Cortez nagyszüleit is.)
|Jean-Luc-cal és Justine-nal ebéd 5/5: Örülök, hogy végre együtt tudtunk enni, és beszélgetni.:)
|Cortez 5/5: Feltöldődtem és megnyugodtam azoktól a pusziktól. (L) (L) (L)

Sziasztok! Remelem tetszett nektek ez a resz is, eshogy valamilyen szinten jo karacsonyi ajandek volt tolem, nektek. 🥰

1,24K olvasottsagnak orvend a story, amit ismetelten koszonok szepen. 🥺💕

Kozerdeku indirmacio, (bar nem tudom, hogy ki olvassa az "Ex a lathataron" c. konyvemet...) hogy unpublisholom a fent emlitett konyvet, mert 3 resz van kint es ihletem most nem nagyon van.

Nade be is fejezem ezt, boldog karacsonyt mindenkinek, es ha addig nem tennek ki reszt, boldog uj evet minden kedves olvasomnak! Puszii😘❤️

Párizsi KalandokOnde histórias criam vida. Descubra agora