December 10., wednesday

835 14 2
                                    

(Ettől a résztől kezdve az ilyen dőlt írással azokat a párbeszédeket fogom jelölni, amik franciául folynak.) Írói szerk.

Reggel nagyon sietősre vettem a formát, ugyanis elaludtam... Tegnap este olyan dolgot csináltunk Cortezzel, ami kicsit kimerítő volt, ígyhát khm... szükség volt a pihenésre. Még ezek gondolatára is elpirulok. Jaj.

Sietősen felkaptam egy fél bagettet reggeli gyanánt, magamra kaptam a kabátomat és a bakancsomat és amilyen gyorsan csak tudtam, gyalogoltam az egyetem felé.

A terembe beérve letettem a táskám, majd elővettem belőle a magyar nyelvtan felszerelésem. Természetesen ma is ZH - t írunk, úgyhogy tegnap még erre is tanulnom kellett.

Az órák teltek, múltak. A nyelvtan zárt helyim 2 órát vett igénybe. Amint megkaptuk a lapokat, már írtam is a fogalmazásokat és válaszoltam a kérdésekre. Utána volt még néhány órám, amiket unalmas lenne felsorolni :). Ez a nap is gyorsan eltelt.

Amint hazaértem, írtam Corteznek, hogy remélem jól telt a napja és, hogy kicsit feldíszítem a lakásunkat Justine - nal. Egy iciri - picirit rápörögtem a karácsonyra...hehe. Így, december tizedikén.

Kész lettünk az égősorok, valamint az asztaldísz és a polcokról lelógó ünnepi fa díszek felrakásával, így nem volt más hátra, mint felhívni Chloé - t, hogy mikor találkozzunk a plázában. Megbeszéltem vele a délután öt órát. Még maradt néhány óránk a megbeszélt találkozóig, így Justine - nal beszélgettünk és a vacsorát készítettük el. Egyébként ő is jön velem a karácsonyi ajándékokat beszerezni, a plázába. Megemlítettem az egyetemi barátnőmnek, aki még bíztatott is, hogy hozzam magammal.

A vacsora elkészítése után belekezdtünk a készülődésbe.

Mindketten inkább a visszafogottabb darabokat preferáljuk, így ez a ruhánkon is megmutatkozik; én, Justine körülbelül fél órás győzködése után egy drapp, fehér csíkos egybe ruhát vettem, fehér harisnyával (Vastag Vádli Szindróma, ehh), míg barátosném egy fekete szoknyát húzott magára fekete harisnyával és egy sötétebb rózsaszín kötött pulcsival. Sminkelni is visszafogottan sminkeltünk; tényleg csak egy szempillaspirálból állt az egész.

Miután végeztünk a készülődéssel, még leültünk beszélgetni egy keveset, illetve én a holnapi tízóraimat is egy kis zacskóban összekészítve, betettem a hűtőbe.

Mivel nagyon elbeszélgettük az időt, így csak háromnegyed ötkor tudtuk elhagyni a lakásunkat, ami így visszagondolva rossz is és jó is; az ajtóban összefutottunk Cortezzel, így egy "estig nem látlak, légy jó" csókot nyomtam a szájára. Valamint, azért rossz, mert így 5 perccel később értünk oda a plázába. Jujj.

- Sziasztok! - köszöntött minket egy - egy öleléssel Chloè. - Milyen napotok volt?

- Nekem nagyon jó, köszönöm. - válaszolt kicsit félénken Justine.

- Jajj, ne szégyenlősködj! Szívesen megismerlek. - mosolygott ismét Chloè, én pedig megnyugodtam, hogy a két barátnőm ilyen jól szimpatizál egymással.

Az idő rettentő gyorsan és jól eltelt. Sokat beszélgettünk, Chloè és Justine kicsit jobban megismerték egymást, ami boldogsággal töltött el. Mégis, szerettem volna már otthon lenni Cortez karjaiban, összebújva az ágyon, és beszélgetni.

Úgy döntöttem, elköszönök, majd elindultam hazafele. Az úton jó kislany módjára nem volt a fülemben fülhallgató, de még ígyis megijesztett Arnold.

Váltottam vele pár szót, majd bemenekültem abba a kis pékségbe, amit nagyon szeretek. Vettem egy csokis croissant és egy pizzás csigát, mert Cortez azért nagyon oda van. Persze csak mellettem. :)

Fél nyolc felé értem haza. Cortez éppen fifázott az xboxon, asszem Ricsivel. Meg akartam lepni, így halkan a háta mögé osontam és egy puszit nyomtam a nyakára, amit ő azzal viszonzott, hogy hátrafordult és csókot nyomott az ajkaimra. Még mindig beleremeg a gyomrom a csókjába, és ez az a fajta csók, aminél felemeled a lábad. (Mint a Neveletlen Hercegnő-be)

Közösen megettük azt, amit vettem a pékségbe, miközben én meséltem a plázázásról. Ezután Cortez felajánlotta, hogy elmosogatja a tányérokat, én pedig engedtem a kádba vizet, és vártam Cortezt egy romantikus fürdésre. :)

|Mai nap 4/5: Jó volt a lányokkal plázázni, csak ne lettem volna ilyen fáradt.
|Arnold 1/5: Bunkó! :/
|Cortez 5/5: Annyira cukii!! ♡

Sajnalom, hogy ilyen sokat kellett varni a reszre. Nincs mentsegem, viszont remelem tetszett💞 Puszii!

Párizsi KalandokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora