Łukasz
Nastawiłem przed spaniem budzik na 6:30 bo musimy rano obgadać sprawę adopcji Marka. Aby prawie mieszkał u mnie.
Obudziłem się gdy usłyszałem odgłosy telefonu, wyłączyłem alarm i po chwili obudziłem gówniarza... musimy obgadać sporo spraw.
-Marek... dzisiaj cię adoptuje.
-Co? Naprawdę tatusiu?
-Tak wiec musisz mówić tam to co teraz ustalimy, wiec słuchaj uważnie.
.
.
.
Powiesz tam ze twoi rodzice pewnego dnia cię zostawili czyli w sumie prawda, w końcu gdy skończyła ci się kasa nie miałeś co z sobą zrobić i próbowałeś umówić się na jakąś łatwą pracę, umówiłeś się w pewniej uliczce, nagle jakiś typ próbował wciągnąć cię do samochodu w zamiarach porwania, ja to zauważyłem i pomogłem ci uciec z miejsca... wsiedliśmy do mojego samochodu i odjechaliśmy do mnie. Opowiedziałeś mi historie o braku pieniędzy i o rodzicach i pozwoliłem ci u siebie zamieszkać. Po kilku miesiącach twoi rodzice sobie nagle o tobie przypomnieli, zadzwonili do ciebie i podałeś im mój adres. Gdy przyjechali zobaczyliśmy ze są pijani, gdy chcieliśmy ich grzecznie wyprosić zaczęli się awanturować i twój ojciec prawie mnie pobił. Wiec przez to teraz chcesz abym cię adoptował dobra ?!-Dobrze tatusiu? Kiedy jedziemy?
-Teraz. Ubieraj się szybko
Wraz z Markiem szybko się ubraliśmy i ruszyliśmy na miejsce.
Marek opowiedział historie jakieś babce nagle kazała mi wyjść. Myślałem ze wtedy Marek może się wygadać i będę miał przejebane. Po kilku minutach Marek wyszedł, mieliśmy wracać do domu i drogą listową mieliśmy dostać decyzje dotyczącą adopcji.
Wróciliśmy do domu i znowu zaczęliśmy oglądać Dom z Papieru.
Po 2 tygodniach
Siedzieliśmy wtedy z Markiem w kuchni i zastanawialiśmy się co chcemy zjeść aż nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.
Ujrzałem przed progiem listonosza który przyniósł polecony list zaadresowany na moje nazwisko.
Podpisałem się w wymaganym miejscu i czym prędzej wróciłem do środka aby otworzyć list.
Czytałem go z przerażeniem bo nie wiedziałem czego mam się spodziewać. Przeczytałem cały list, Marek patrzył na mnie wyraźnie czekając na informacje.
-I co tatusiu?? -Prawie krzyczał
-Udało się ......
CDN
sory ze takie krótkie ale jest noc i muszę iść na fajeczke
Kocham was ❤️❤️❤️
CZYTASZ
I am your daddy KxK Daddy Kink [Zakończone]
FanfictionŁukasz Wawrzyniak król Aska i łamacz dziewczęcych serc Czy mogło by być prawdziwe to ze Łukasz jest Homoseksualnym Fetyszystom ? Wawrzyn szuka młodszych od siebie chłopaków którzy są chętni do pewnej opłacalnej pracy. Pewnego dnia do Łukasza zgłasz...