Minęło kilka miesięcy od poprzednich wydarzeń.
Łukasz
Obudziłem się o 8:35 jak na mnie to wyjątkowo wcześnie. Marek tez po chwili się obudził.
-Dzień dobry tatusiu
-Dzień dobry... Dzisiaj nagrywamy klip do pierwszej nuty na moim kanale. (Nasze kanały bardzo się rozrosły i już był właściwy czas żeby wpuścić pierwsza nutę.
-Dobrze wiec musimy się brać do pracy... a mógłbym zobaczyć tekst tej piosenki.
-Możesz jakby co to nuta nazywa się ,,Piękna i bestia"
Chłopak przeczytał tekst nuty po czym powiedział.
-Tutaj jest o miłości do dziewczyny... Dlaczego?
-Bo ludzie Nie mogą wiedzieć ze jesteśmy gejami od początku kreowaliśmy wizerunki heteroseksualne wiec tak tez musi zostać
-Dobrze
Zadzwoniłem Do Flasa;
-Halo?
-Kuba dziś jest ten dzień dzisiaj nagrywamy klip do nuty.
-Dobra będę u was za godzinę a narazie muszę kończyć.
-Ok to narazie
-Nara
Ubraliśmy się z Markiem, zjedliśmy śniadanie i pozostało nam tylko czekać na Kubańczyka.
-Ciekawe za ile będzie -Zapytał Marek
-Zaraz powinien już być co się tak niecierpliwisz. O i jakby co to będzie powiedziane ze ty zrobiłeś bit bo narazie jeszcze ludzie nie wiedzą ze planuje nagrywać z Kubańczykiem.
-Dobrze tatusiu.
Po 7 minutach usłyszeliśmy domofon. Otworzyłem bramę i Flas wjechał na podjazd.
-Siema w końcu jesteś
-No siema chłopie coś mnie zatrzymało nie ważne.
-Dobra nie będę się dopytywać.
Wzięliśmy wszystkie potrzebne rzeczy z domu po czym podjechaliśmy do kilku sklepów żeby zakupić resztę przedmiotów m.in łańcuchy.
Pojechaliśmy na jakieś zadupie gdzie moglibyśmy w spokoju nagrać teledysk. Zaczęła się zabawa.
Po 7 godzinach roboty siedzieliśmy już w studiu w moim domu i dopinaliśmy wszystko na ostatni guzik. Następne 2 nuty będą bez teledysku wiec nie będzie aż tyle harówki co dziś.
Wpuściliśmy zgodnie z zapowiedzią nutę na mój kanał. Po godzinie już mieliśmy milion wyświetleń... wiedziałem ze wszystko idealnie przewidziałem. Kocham muzykę i cieszę się ze mogę ją nagrywać.
Kuba po 15 minutach oświadczył ze musi już wracać do Stargardu po czym pożegnał się z nami i wyszedł.
-Widzisz Marek wiedziałem ze się uda -Byłem tak szczęśliwy ze nie mogłem powstrzymać uśmiechu.
-Brawo tatusiu gratulacje.
-Muszę to opić. Zadzwonię do Oskara i olejnika żeby szybko przyjechali. Też chcesz pić??
-Tak tatusiu chce się cieszyć razem z tobą.
-Okej to czekaj zadzwonię do Oskara
-Halo?
-Halo Oskar jest okazja żeby się napić dziś w tej chwili chodzi o to ze ...
-Nie musisz mówić o co chodzi jak jest okazja to zaraz będziemy dosłownie 15 minut Nara.
-Nara
-Chłopaki zaraz będą chodź przygotujemy kieliszki i jakąś przepitkę.
-Dobrze tatusiu.
Rozłożyliśmy kieliszki i postawiliśmy 2 litry czystej na stół... teraz tylko czekać na tych zjebów.
Po 10 minutach rozległ się dzwonek do drzwi. Podszedłem do nich i je otworzyłem.
-Sieeeeeeeema -Powiedział Oskar. On chyba nie musi nawet pić sam z siebie jest najebany haha.
-No siema wchodźcie.
Chłopaki ściągnęli buty i kurtki po czym weszli za mną do salonu.
-Słuchajcie wypuściłem na kanał nutę i w niecałą godzinę wbiła milion wyświetleń i cały czas ta liczba rośnie. (No kurwa chyba logiczne ze nie spada... czasami debil ze mnie)
-Zajebiście mordo. Gratki wielkie.
-Dzięki chcecie posłuchać??
-Jasne dawaj.
Poszedłem po głośnik z JBL i włączyłem swoją nutę.
Podczas słuchania polałem każdemu.
-Dobra chodźcie na kielicha.
Zaczęliśmy pić... nie minęło nawet półtorej godziny a cała wódka zdążyła się skończyć. Marek odpadł już po pierwszym litrze i musiałem go odnosić do sypialni, przy czym Oskar musiał mnie asekurować bo sam chwiałem się na nogach.
Gdy cała wódka już się skończyła posiedzieliśmy jeszcze z 10 minut po czym ja poszedłem do swojej sypialni a te 2 zjeby do pokoju dla gości. Specjalnie dałem im 1 pokój z podwójnym łóżkiem bo wiem ze nienawidzą ze sobą spać. Znam ich od dziecka są moimi najlepszymi przyjaciółmi ale to nie zmienia tego ze czasami lubię ich pognębić.
Położyłem się obok marka a raczej upadłem na łóżko. Zasnąłem w ubraniu....CDN
CZYTASZ
I am your daddy KxK Daddy Kink [Zakończone]
FanfictionŁukasz Wawrzyniak król Aska i łamacz dziewczęcych serc Czy mogło by być prawdziwe to ze Łukasz jest Homoseksualnym Fetyszystom ? Wawrzyn szuka młodszych od siebie chłopaków którzy są chętni do pewnej opłacalnej pracy. Pewnego dnia do Łukasza zgłasz...