Głosowanie

162 15 16
                                    


Słuchajcie moi mili!

Mam problem, gdyż mam konkretną fabułę do trzech książek. Są już zaczęte i niedługo mam zamiar się nimi z wami podzielić.

Jednakże tu pojawia się problem, ponieważ nie wiem, którą mam zacząć pierwszą. Dlatego daję wam prawo głosu.

Opcja pierwsza:

,, Do zobaczenia w piekle kochanie '' - część II

Opcja druga :

Nowa książka pod tytułem ,, Anioły też upadają ''.

Oto jej opis :

,, Ta idealna. '' Tak o Lucy od urodzenia mówili rodzice i wszyscy znający ją ludzie. Stawiali ją za przykład swoim swoim dzieciom. Jedanak czy anielska uroda, ugodowy charakter i piękna dusza okażą się dla niej zgubne? Czy po przejściach da radę wrócić na właściwy tor? I czy rodzice zawsze na zewnątrz zachowują się tak samo jak pod osłoną swoich czterech ścian?

Intrygująca i dramatyczna powieść o losach dziewczyny, dla której własny dom stał się piekłem...


Opcja trzecia:

Nowa książka pod tytułem ,, Dualista ''.

Oto jej opis:

,,Ludzie ślepo wierzą w legendy i nawet nie pojmują, że niebezpieczeństwo może czaic się tak blisko. W powieściach wszyscy zwyrodnialcy, zabójcy, psychopaci ukrywają się w lasach. Kryją się w gęstwinach tylko wyczekując na swoją kolejną ofiarę. Zawsze są nieuchwytni, sprytni, szybcy i nigdy nie dają się podejść...

Nazywam się Eddie Weakling, mam 23 lata, piękną żonę i mądrą córeczkę. Pracuję jako nauczyciel w liceum, mieszkam w centrum miasta i jestem mordercą. ''



Którą opcję wybieracie?
Pierwszą, drugą czy trzecią? ;)

🎉 Zakończyłeś czytanie ,, Do zobaczenia w piekle, kochanie... // Jeff The Killer " ✔️ ZAKOŃCZONE cz. I 🎉
,, Do zobaczenia w piekle, kochanie... // Jeff The Killer " ✔️ ZAKOŃCZONE  cz. IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz