UNO

1.3K 41 0
                                    

Znów tu jestem. Hiszpania. Miejsce w którym się prawdziwie zakochałam. Miejsce z którego musiałam uciekać. Szłam pustą ulicą przed siebie. Słyszałam nadjeżdżający samochód. Szłam i ciągłam walizki. Auto zaczęło zwalniać.

- Może cię podwieźć? - zapytał kierowca, ma dziwnie znajomy głos

-Nie, dziękuję. Przejdę się. - odpowiedziałam patrząc przed siebie

- Do miasta jest jakieś dziesięć kilometrów. Podwiozę cię. - powiedział, ten głos, znam go, dawno go nie słyszałam. Spojrzałam na kierowcę. Sergio Marquina.

- Sergio. Jak ja cię dawno nie widziałam. - uśmiechnęłam się

- Zmieniłaś się. Co cię znów sprowadza do Hiszpani?

- Tam też jest list gończy z moją podobizną. - zaśmiałam się

- Chcesz zarobić dwa miliardy? - zapytał

- Jak? - zapytałam

- Napad na mennicę.

- Zgoda.

-To wsiadaj.

Zapakowałam walizki do bagażnika i usiadłam na miejscu pasażera.

- Co tam u ciebie? Tyle lat minęło. - zapytał

-Wyjechałam do Polski, do dziadka. Tam kradłam i tym podobne. Zaczęli mnie szukać więc musiałam uciekać z kraju. Stwierdziłam ,że Hiszpania jest najbezpieczniejsza ponieważ mają mnie za martwą.

- A dziecko? - zapytał

- Przez tę ucieczkę i stres poroniłam, nie mówmy o tym co ciebie?

- Pracowałem nad planem napadu na mennicę. Teraz jedynie zostaje znaleźć ludzi.

- A Andres?

- Kilka lat temu wyszedł z więzienia i się zaszył. Robi jakieś napady. Spotkałem się z nim parę razy. Nic o tobie nie wspomniał.

- Zapomniał. - szepnęłam tak by nie słyszał

- Lepiej ci było w blondzie. - powiedział - ty masz soczewki!

- Tak. - powiedziałam ściągając brązową perukę

Jechaliśmy jeszcze kilka minut

- O jesteśmy. - powiedział i zatrzymał się przed domem. Wysiadłam z samochodu. Zabrałam swoje rzeczy.

- Pokażę ci twój pokój. - powiedział

Udał się na piętro. Trafił mi się pierwszy z prawej. Rozpakowałam swoje rzeczy.

Po tygodniu pojawiło się jeszcze osiem osób. W tym Andres. W ogóle na mnie nie zwracał uwagi. A i okazało się ,że jego pokój jest naprzeciwko mojego. Czy Sergio zrobił to specjalnie?


Witajcie!

Wciągnęłąm się w ten serial, więc stwierdziłam ,że napiszę opowiadanie. ale pozostaje pytanie z kim? od samego początku Berlin zwrócił moją uwagę. Wtedy byłam pewna z kim ono będzie. To jest takie wprowadzenie, aby delikatnie poznać przeszłość. Podczas historii dowiemy się więcej.

Coś jeszcze?

Jeśli macie pytania lub uwagi - piszcie, z chęcią przeczytam i odpowiem

Dobra za bardzo się rozpisałam. Macie moje pozdrowienia.

Trzymajcie się ciepło.


Axine


Ti AmoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz