-Alex áruld el miért követsz folyton?- ekkor végre megszólalt.-Nem Alex vagyok!- és akkor felismertem...
Valóban nem Alex ült mellettem. Márk volt... úgy éreztem megfagy a vér az ereimben. A balhé óta nem láttam és megmondom őszintén nem is sűrűn gondoltam rá. Szánalmasnak tartottam amit tett.
-Állj meg! Engedj kiszállni!
-Még ezek után is csak az Alex-on jár a fejed? Rám nem is gondoltál? Munkanélküli lettem és még csak fel sem hívtál! Megsem kérdezted, hogy miért tettem! Azok után ami köztünk volt!
-Nem engedted, hogy bármi is legyen köztünk! Miután megjelent a kávézómban Alex te elvesztetted a fejed! Nem is én érdekeltelek csak, hogy Alex-nak keresztbetegyél! Most pedig... Állj meg és engedj el!
-Nem! Amég megnem beszéltük ezt.
-Nincs már ezen mit megbeszélni. Dolgoztál nekem, a főnököd voltam! Nem is értem miért mentem bele, hogy randizom veled.
-Én tudom! Met tetszem neked. Mert szeretsz! Én is szeretlek!
-Hogy mivan? Te megkattantál! Azok után, hogy berontottál hozzám és leütötted az első embert aki találtál rádásul a rokonodat!? Ezt te sem gondolod komolyan! - meglepődtem magamon, hogy volt erőm ezt a fejéhez vágni. Láttam a szemén a dühöt és a tehetetlenségeset. Őszintén nem tudtam mit fog velem tenni. Elrabol? De ekkor lassítani kezdett az autó. Kinéztem és a házam bejáratát pillantottam meg. Gyorsan kipattantam de hallottam, hogy csapódik utánam az autó ajtaja. Márk hirtelen megragadta a karom és szembe fordított magával.
-Hidd el nekem, hogy senki nem bánja nálam jobban azt az estét. Sajnálom! Tényleg sajnálom! De részeg voltam és elkapott a düh. Az előző barátoddal is elnéző voltál egy ideig! Nekem is el kell nézned ezt a botlást! Szeretlek!
-Márk... dehogy szeretsz. Miért is szeretnél? Mióta ismersz? Pár hónapja. Kérlek ne legyél nevetséges. Engedj felmenni. Menj haza, feküdj le és felejts el.
-Nem Kiara! Neked velem kell lenned! Nem azzal a bájgúnárral! Ő csak kihasznál téged! Mindenkit kihasznál. Megrészegítette a pénz, a csajok, a hatalom!
-Lehet, hogy Alex egoista de ez csak az álca! Tudom... jobban ismerem mint a saját unokatestvére! Kérdezd meg mi történt akkor este Annával!
-Hazudik! Hát nem látod? Ellenem akart fordítani!
-Te vagy aki nem lát a szemétől! Márk... fáradt vagyok! Engedj fel!
-Én szóltam! Meglátod majd! De hozzám ne gyere sírva, hogy igazam volt! Ha most felmész köztünk mindennek vége! Tönkre teszem a boltod, a házad, az életed! Megbánod Kiara ha most itthagysz!
-Még te fenyegetsz engem?- téptem ki a karom a kezéből amit azóta szorongatott- Egy szavamba kerülne és mennél a börtönbe, csalásért, bántalmazásért, és mert berontottál hozzám, elraboltál! Azt hiszed nem vettem észre mit művelsz a boltomba? Azt hitted nem látom? Oh, dehogynem csak a megfelelő pillanatra vártam, hogy számon kérjelek. Azt hittem csak egyszeri esett volt mert megszorultál! Még én segítettem neked! Pedig azt a kezet haraptad meg amelyik enni adott! Találkoztál az előző barátommal is! Azt hiszed nem vagyok már ehhez hozzá szokva? Elárulom drágám, hogy DE! Nagyonis! Úgyhogy még egy szót szólsz vagy megfenyegetsz és véged! Nem félek tőled! És ha azt hiszed, hogy olyan könnyen eltudsz intézni... közölném, hogy nem fog menni! Megpróbálhatod, de nem ajánlom! Rajtad áll! Most pedig... takarodj el innen! Menj! És soha többet ne lássalak! Tűnj el a szemem elől örökre! És felejtsd is el, hogy bármikor is ismertél! -lassan hátrálni kezdett az autóhoz. Beszállt és elhajtott. Felbaktattam a lakásba és kidőltem a kanapén. Ekkor hallottam, hogy megállás nélkül csörög a telefonom. Előhalásztam a táskámból.
10 nemfogadott hívás: Bia 🤪
5 nemfogadott hívás: Balázs
12 nemfogadott hívás: Anyu❤15 olvasatlan üzenet: Bia 🤪
"Merre vagy?"
"Hahoo"
"Kiara merre vagy?"
"Mostmár komolyan aggódom!"
"Se otthon, se a kávézódban nem talállak"
"Felhívtam anyud... ő sem tud rólad semmit! TISZTA IDEG VAGYOK!"
+további 9 üzenet1 olvasatlan üzenet: Anyu ❤
"Bia hívott, merre vagy? Nagyon aggódunk ! Hívj!"És a végén ami a legjobban meglepett
1 olvasatlan üzenet: Alex
"Sajnskom Kiars! Huvj fel! Aggidon! Redzrg vsgxok! Minfenlepp hivj! Brszrlnumk kell! -Alrx (ha tirolted vilna a szamom)"Úgy éreztem most túlságosan tele van a fejem és fáradt vagyok, hogy erre válaszoljak. Biának és anyának írtam egy SMS-t, hogy minden rendben, ne aggódjanak és felmentem a szobámba lefeküdni... nehéz nap várt rám másnap!
YOU ARE READING
"Kedvesem"
Teen FictionÁtlagos életet éltem. Vezettem a kávézómat, szabadidőmben pedig egy közeli állatmenhelyen önkénteskedtem. Viszont minden felborult mikor megismertem Alex-ot! Mindenki szeretett volna a helyemben lenni... én azonban nem szerettem ezt a nagy felhajt...