Zuza POV:Oficjalnie stwierdzam, że Kuba jest szalony.
Ubrana w długą zieloną sukienkę, z pięknymi zdobieniami na rękach i klatce piersiowej stoję przed największym klubem w Krakowie.
Kuba podchodzi do mnie, ubrany w garnitur i pasujący do mojej sukienki krawat. W ręku trzyma dwie złote maski.
- To co robimy jest chore. - mówię biorąc od niego maskę i nakładam ją.
Chłopak wybucha śmiechem.
- Mówiłem, że ten pomysł jest szalony.
- Bal maskowy? O 13.00?
- Dostałem zaproszenie od kolegi z klasy. Powiedział, że mogę wziąć osobę towarzyszącą.
Prycham.
- Mogę się teraz wycofać?
- Nie ma mowy. Chodź. - to mówiąc podaje mi rękę. - Pokażmy im, że jesteśmy zajebiści.
***
Kuba POV:
Wchodzimy razem do klubu, który został wynajęty specjalnie na tą imprezę. Wszędzie jest pełno ludzi z mojego Uniwersytetu i klasy. Czuję się dziwnie,gdy praktycznie wszyscy się we mnie wpatrują.
Na moje szczęście podchodzi do mnie Kacper - mój przyjaciel z klasy i organizator imprezy. Jak zwykle wygląda idealnie. Ubrany w czarno - biały garnitur podchodzi do mnie z szelmowskim uśmiechem.
- Kubuś. - mówi i przytula mnie jedną ręką. - Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że zmieniłeś zdanie.
- Ja też w to nie wierzę, a teraz mój drogi, przedstawiam Ci, moją przyjaciółkę Zuzę Wiśniewską.
Odwracam się w stronę dziewczyny, która zaczyna się rumienić. Uśmiecha się do Kacpra nieśmiało.
- O! - mówi Kacper. - Przepraszam Madame. - Myślałem, że mój Kubuś - wieczna dziewica przyjdzie sam.
Posyłam mojemu wściekłe spojrzenie.
- Miło mi. - odzywa się Zuza, nie zwracając uwagi na śmieszny komentarz chłopaka.
Rozmawiamy tak jeszcze chwilę, w trójkę, do momentu gdy do klubu wchodzi coraz więcej osób. Kuba żegna się z nami, by przyjąć gości, przy okazji puszczając oczko Zuzi.
- Więc co sądzisz o Kacprze? - pytam biorąc od kelnera dwa kieliszki szampana. Jeden podaję Zuzi, a drugi biorę dla siebie.
Dziewczyna wzdycha.
- Co mam myśleć? Znam go dopiero od piętnastu minut!
- Przesadzasz. Wiem, że masz coś do powiedzenia.
- No... okej. Jest naprawdę przystojny, uroczy i sarkastyczny. Podoba mi się to. - mówi.
Kiwam głową.
- A! - kończy. - Przypomina mi bardzo, z charakteru mojego przyjaciela Daniela.
- Daniela geja? - pytam rozbawiony.
Zuza klepie mnie w ramię.
- Przypomnę Ci jeszcze raz. Daniel nie jest gejem. Jest biseksualny.
- To jest to samo. - mówię drocząc się z nią.
- Nie nie jest Kuba. - warczy. - To znaczy, że czuje trwały erotyczny pociąg do osób obu płci.
Wybucham śmiechem.
- ,, Erotyczny pociąg''?
- Ha, ha ha, bardzo zabawne deklu. - Chodź zjemy coś.
Oboje po godzinie jesteśmy najedzeni do bólu. Siedzimy teraz na wyznaczonych dla nas miejscach, obserwując parkiet pełen ludzi.
- Dlaczego akurat bal maskowy, a nie zwykła impreza? - pyta Zuza biorąc czekoladową babeczkę.
- Ponieważ Kacper to bardzo specyficzna osoba. Lubi się wyróżniać. W dodatku jest dziany. Robi bal, bo może i tyle.
- Wow. - odpowiada.
- Może zatańczymy?
Proszę zgódź się.
- Jasne! Po to tu jesteśmy nie?
Uśmiecham się do niej i wstaję, podając jej rękę. Idziemy razem, trzymając się za rękę na parkiet.
Moje ręce wędrują na jej biodra, a jej na moje ramiona. Kołyszemy się tak delikatnie, w rytm muzyki, patrząc się na siebie.
- Dziękuje ci za ten szalony pomysł. W domu siedziałabym pewnie przed laptopem, robiąc sobie maraton seriali na Netflixie.
- Więc cieszysz się, że tu jesteś? - pytam.
- Oczywiście.
Dziewczyna zbliża się do mnie i opiera swoją głowę o moje ramię. Jej ręce kreślą wzorki na moich plecach, co sprawia, że przechodzi mnie dreszcz.
- Zuza? - pytam cicho.
- Hmm? - mruczy nie odrywając się od mojego ramienia.
- Chciałbym Ci coś powiedzieć.
- O cholera. - mówi nagle. Sądzę po tonie jej głosu, że jest zdziwiona.
- Co się stało?
- Daniel i Amelka się stali. - Są tutaj. - Szepcze.
No i romantyzm szlag trafił.
***
- Wo! Daniel i Amelka are Back! Co o tym sądzicie?
- 60 gwiazdek next
CZYTASZ
Please don't break my heart | Mateusz Trąbka ( Tromba 🐍 )
Novela Juvenil„ - Ja zawsze mówię prawdę. - mruknął gasząc butem swojego papierosa. - Co z tego, skoro prawda mówiona przez ciebie, boli bardziej niż kłamstwo ?" 03.04.2020r - 1 miejsce: ekipafriza ( fanfik zawieszony)