14.《 Para 》

7.3K 163 44
                                    


- Szuper akkor mehetünk is!- mondta Eric, majd a pultról felkapta a kocsikulcsot és már mentünk is.

Fél úton voltunk és én egyre jobban kezdtem parázni. Sötét, félelmetes.

- Hogyan fogjuk megidézni vagy csak kiállunk és mondjuk " gyere mán ide"- mondtam teljesen komolyan. Ők ezt lerendezték egy nevetéssel.

- Nézd- szólalt meg Sandra. Hátra néztem és egy tábla volt a kezébe- ezzel!-

- Hol szereztétek ezt meg?- kérdezte.

-A szomszéd néni adta mert anyu szólt neki, hogy kéne valami pára cucc- mondta Eric.

- Ja persze, az a nagyon parás nő aki amúgy szerintem sátánista- mondtam nevetve.
A többiek is nevettek velem együtt.

- Na és hogy fogjuk csinálni? Gyertya van? - kérdezte Nathan. A hangjától libabőrös lettem. Ezt ő szerintem észre is vette, de csak mosolygott rajta.

- A csomagtartóba vannak a gyertyák ahogy a tábla is. - válaszolt Eric

Ez után hosszas csend volt ami picit nyomasztott. Szeretem a pára sztorikat hallgatni, de átélni egy teljesen más dolog. Ha esetleg fog történni valami.
Még mentünk pár km. amikor Eric leparkolt. Elkeztem filózni, hogy ha menekülni kellene akkor merre kéne futni. Ha onnan futók ki akkor nem érem el a kilincset időben. Ha onnan akkor sehogy. Oh megvan onnan.

- Eric ne így állj meg! Inkább egyenesen!- adtam ki az utasítást.

- Mert?- nézett úgy rám mintha fogyatékos lennék.

- Csak, mert azt mondtam!- mondtam majd megfordult arra amerre én mondtam.

- Megfelel királynő?- kérdezte picit flegmán.

- Tökéletes- forgattam meg a szemem. - Na srácok menjük!- mondtam izgatottan. Kinyitottam az ajtót ezt a tettemet a többiek is csinálták, majd hátul kiszedtük a kellékeket. Én hoztam a táskát amiben kaja, innivaló és takaró volt. Eric a táblát ,Nathan a gyertyákat és Sarah pedig semmit. Pár perc alatt oda is értünk a házhoz. Eric a kulccsal kinyitotta, majd mentünk is be. Megpróbáltam felkapcsolni a lámpát ami sikerül is nos anyuék meg mindig fizetik... Az előszoba nem nagyon erdej3s csak egy kicsike rész ahol kabátot lelehet venni. Ha tovább megyünk látható egy folyosó feleség. Ellehet fordulni jobbra és balra is. Ha balra megyek ott van a konyha és az ebédlő. Jobbra van a mosdó. Ha pedig a folyosón megyünk akkor pedig szobák vannak pontosan 4.

- Na akkor hol csináljuk?- kérdezte Sandra

- Ahol a legtöbb para dolog történt... a szobánkban- nézett rám Eric mintha az engedélyemet kérné. Én csak bólogattam, majd elmentünk menni a szoba felé. Beértünk és megcsapott minket a rothadó szag, mintha valami rothadna. Gyorsan Nathan kinyitotta az ablakot mert olyan büdös volt hogy már a szemem is könnyezni kezdett.

- Ti valamit hagytatok itt rothadni?- kérdezte Nathan. Ő nagyom szkeptikus ebből a szempontból. Mármint a szellemek terén. .

- Nem. Ennek a szobának mindig is ilyen szaga volt,- mondta Eric. Kivett egy gyertyát majd az asztalra tette. Sandra a táblát szorongatva jött be. Ő is letette a tárgyat majd körbeültünk az asztalnál.

Bátyám Legjobb HaverjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora