gaat het?

1.2K 31 0
                                    

Koen

Ik zat bij Tineke in de ambulance. Ze was nog altijd niet wakker. Ik vroeg me af wat ze had, wat er gebeurd is.

Ik hield Tineke haar hand vast. "Het komt allemaal goed Tineke, het komt allemaal goed!'

We waren aan het ziekenhuis aangekomen. Tineke werd onderzocht en ik mocht gaan wachten in haar kamer. Na een half uurtje kwamen ze met Tineke binnen. 'Goedendag meneer! ' zei de dokter terwijl hij mij een hand gaf. 'Tineke gaat direct wakker worden. Ze heeft een gekneusde rib en pols, voor de rest heeft ze er niets van overgehouden.' Zei de dokter. 'Oke danku dokter' zei ik toen hij vertrok.

Ik zat in de stoel naast Tineke haar bed.' Heey,Tineke.' Ze was rustig aan het wakker worden. 'Hey Koen' zei ze versufd.

Ze wilde recht gaan zitten om water te pakken.' Auw..' riep ze. 'Tineke blijf jij maar liggen, ik pak het wel voor je!'

'Koen?'   'Ja' ik draaide me om en gaf het glas water aan haar. 'Auw..' 'wat heb ik allemaal ?'  ' Je hebt een gekneusde rib en pols' zei ik.

Tineke

Hier lag ik dan met een gekneusde rib en pols. Dat allemaal door hem. We hoordden geklop op de deur.

Floor,Velimir,Brigitte en Eric kwamen binnen. 'Hey Tineke, hoe gaat het?' Vroeg Brigitte en gaf me een knuffel. 'Goed,alleen een beetje pijn.' De rest kwam me ook een knuffel geven. We hebben een hele tijd gepraat over grappige dingens van vroeger. 'Koen weet je nog die ene keer dat je van je stoel was gevallen?' Zei Eric en iedereen begon te lachen.

De buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu