weekend

844 27 1
                                    

Koen

Na het dagje genieten en eten zaten we gezellig in de zetel. ' Dank u voor vandaag!' Zei Tineke. Ik strekte mijn arm uit, ze kwam tegen me aan liggen. 'Ik heb dat niet zomaar gedaan! Ik heb daar echt zoveel voor moeten doen !' Zei ik zuchtend. Tineke lachte. ' Ik vind wel dat ik daarvoor beloond moet worden!' Lachte ik. ' Hoelaat is het ?' Vroeg ze. Ik keek op mijn gsm. ' 20:15 uur waarom?' Vroeg ik. ' Ah voor u beloning he.' Lachte ze. ' Wat is dat dan wel?' Vroeg ik terwijl ik haar kuste. ' Dat zult ge wel zien of voelen he ' lachte ze. Ze ging met haar hoofd op mijn been liggen. Ik was met mijn hand door haar haar aan het gaan terwijl ik tv keek. Ik zag hoe ze naar mij aan het staren was. ' Wat is er?' Vroeg ik lachend en keek ik haar mooie ogen. 'Niets ! Je bent gewoon zo mooi!' Zei ze lief. Ik gaf haar een kus. ' Jij bent mooier!' Zei ik overtuigend. ' Neee ! Jij bent mooier, jij hebt mooie ogen ,een mooie lach, je bent perfect !' Zei ze, ik begon te lachen. ' Dat is toch niet waar maar bon ! Ik hou van u dat is het belangrijkste! ' zei ik en gaf haar een kus. Ze ging recht zitten. ' Wat is er ?' Vroeg ik bezorgd. ' Tom zei dit ook in het begin van onze relatie , en zie wat er van is gekomen !' Zei ze stil. ' Maar schatie toch. Ik zal zoiets nooit doen al gaan wij uiteen , ik hoop natuurlijk van niet! Maar ik zal zoiets nooit doen. Ik hou zielsveel van u en dat zal altijd zo blijven !' Zei ik en gaf haar een knuffel. Ze lachte. ' Wil je u beloning?' Vroeg ze. Ik knikte 'tuurlijk!' Zei ik blij. 'Ga maar boven zien in de slaapkamer!' Zei ze trots. Ik keek haar verbaasd aan. ' Ga maar !' Zei ze snel. Ik stond recht en ging naar de kamer, ik hoorde dat Tineke achter mij kwam. 'Kijk maar op bed !' Zei ze terwijl ik de deur open deed. Ik stond voor het bed, niets te zien. Ik draaide me om Tineke stond achter mij. Ze begon mij te kussen en duwde mij zachtjes op bed. ' Dit is dan u beloning! ' zei ze tussen het kussen.

Tineke

Ik werd wakker met mijn hoofd op Koen zijn borst en een been over Koen zijn benen. Ik keek naar Koen wat is hij toch mooi zelfs als hij slaapt. Hij werd wakker. ' Goedemorgen schone slaper!' Zei ik, hij glimlachte. ' Goedemorgend goed geslapen?'  Antwoordde hij. 'Tuurlijk! Als ik zo'n mooie man naast mij hebben liggen altijd he.' Lachte ik. Ik gaf hem een kus en ging naar beneden. Ik zette het koffiezetapparaat op en begon de tafel te dekken. Even later kwam Koen beneden, ik stond in de keuken. 'Koffie?' Vroeg ik toen hij in de keuken kwam. 'Nee dank u !' Zei hij. Koen geen koffie dat is niet van zijn gewoonte. ' Zijt ge ziek ofzo. ?' Vroeg ik. ' Eh... nee waarom?' Vroeg hij. ' Gij geen koffie ?' Zei ik. ' Ik ben blij en wakker genoeg!' Zei hij en gaf mij een kus.

De buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu