Floor
We hebben nog altijd geen getuigen gevonden. Hup naar de volgende. 'dag mevrouw, hebt u iets gezien van het ongeval?' Vroeg ik vriendelijk. De vrouw leek er verward uit. 'Ja die man reed..die vrouw aan.' Zei ze stotterend. Ik keek naar Velimir, eindelijk een getuigen. 'Hebt u de man dan gezien?' Vroeg Veli. ' Ja..' ' hoe ziet hij eruit?' Vroeg Veli. 'Zwart haar opzij korter,ik schat hem 27jaar en ongeveer 1m75' antwoorde ze stotterend. 'In wat voor auto reed hij ?' Vroeg ik. ' In een zwarte bmw!' 'Kan u nu zeggen wat er precies is gebeurd ?' Vroeg Veli. ' Ik was hier aan het praten met iemand en ik zag die man in zijn auto stappen,hij had zakken vast, en hij was heel de tijd naar daar aan het kijken.' Zei ze en wees naar de hoek van de straat. Ze begon verder te vertellen.' Dan kwam die vrouw eraan,die man starte de auto en reed snel door en dan...dan reed hij..' ze stopte en kreeg tranen in haar ogen. ' We weten genoeg mevrouw danku wel !' Zei Veli. We gingen naar de auto. 'Kom we gaan dat ineens zeggen tegen Tineke.' Zei ik en gingen naar Tineke en Koen.
Koen
We hebben nog altijd niets gevonden. 'Koen,Tineke!' Hoorde ik achter mij. Ik draaide me om. 'We hebben een getuigen gevonden!' Zei Floor. ' Hij heeft het allemaal voorbereid denken wij. Hij zat in de auto te wachten tot Brigitte er was en dan reed hij door!' Zei Veli. 'Hebben ze zijn gezicht gezien?' Vroeg Tineke. 'Ja.. zwart haar kort opzij, ongeveer 27jaar en ze schat dat die een 1m75 was. En hij rijdt in een zwarte BMW' Antwoorde Floor. 'Eh maar dat is... dat is Thomas!' Zei Tineke verbaasd. 'Thomas?' Vroeg ik en keek haar vragend aan. ' De broer van Tom. Hij kwam de laatste weken veel op bezoek bij Tom!' Zei Tineke. 'Koen en ik gaan naar zijn thuis. Jullie gaan naar de commissaris alles uitleggen!' Zei Tineke. 'Oke is goed' antwoorde Floor.
Tineke
We kwamen bij Thomas aan. ' Ik zie zijn auto niet staan.' Zei ik. ' We zullen eerst zien of hij thuis is.' Antwoorde Koen. Ik belde aan. De vrouw van Thomas kwam open doen. ' Dag mevrouw, is Thomas thuis?' Vroeg Koen. ' Nee,die zit int cafe hier iets verder op den hoek.' Zei ze. ' Oke dank u .' We vertrokken snel naar het cafe.
' Goedendag meneer, kent u Thomas Sterkx?' Vroeg ik aan de barman. ' Ja tuurlijk!' ' Weet u waar hij is ?' Vroeg Koen. ' Ja die zit hier vanachter int zaaltje. Volg mij maar!' Zei de man en ging naar het zaaltje, wij volgde hem. 'Daar zit hij!' Zei de man. 'Oke danku!' Zei Koen stil.
Ik ging stil naar Thomas. 'Thomas!' Riep ik. Hij wou gaan lopen maar Koen stond achter hem. Koen pakte hem vast en boeide hem. 'Zet gij die in de auto? Ik bel naar Floor!' Zei ik. 'Ja doe ik!' Antwoorde Koen.
"Floor wij hebben hem wij gaan er nu mee naar het commissariaat." "Oke is goed. Wij gaan nog even naar het ziekenhuis. Wij zien jullie straks!" " Oke tot sebiet" en ik legde af.
JE LEEST
De buurtpolitie
Fanfictiondit is een verzonnen verhaal over de buurtpolitie. Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als je tips hebt altijd welkom. laat gerust een reactie achter