Tineke
Brigitte was iets aan het zoeken in haar handtas. Ze nam iets uit haar handtas en legde het op tafel. ' De dokter wenste ons proficiat!' Zei Brigitte en liet een papier zien. Op dat papier stonden foto's van een echo. ' Omg! Ben je zwanger?' Vroeg Floor enthousiast. Brigitte knikte en kreeg tranen in haar ogen van blijdschap. Iedereen stond recht en ging Brigitte en Eric een knuffel geven. ' Hier moeten we op klinken!' Zei Koen en ging naar de keuken. Hij kwam terug met 5 glazen champagne en een glas fruitsap. 'Dit is het drankje dat je de komende maanden mag drinken. ' lachte Koen en gaf het glas fruitsap aan Brigitte. ' Hoelang ben je eigenlijk al zwanger?' Vroeg Floor. ' Blijkbaar al 4weken!' Zei Brigitte. ' En je hebt deze week nog alchohol gedronken!' Zei ik. ' Ja maar de dokter zei dat hij/zij gezond is.' Zei Brigitte. ' Dat is goed he !' Zei ik. Ze knikte en lachte. Koen zette de radio op en begon mee te zingen met het liedje dat afspeelde,al snel begon Floor mee te zingen. ' Kom we maken er een karaoke van!' Riep Koen blij. Terwijl Koen en Eric klaar stonden voor te zingen gingen we in de zetel zitten en begon Floor stiekem te filmen. De twee mannen begonnen te zingen. Die kunnen wel mooi zingen. ' Nu is het aan Floor en Veli!' Zei Eric enthousiast. Floor legde snel haar gsm weg en stond recht. Koen kwam naast mij zitten en nam mij vast. Hetzelfde gebeurde bij Brigitte en Eric. Veli begon te zingen,die zingt niet slecht. Dan begon Floor te zingen,ik keek naar Brigitte die was duidelijk ook verast. ' Wist jij dat Floor zo goed kan zingen?' Vroeg ik stil aan Koen. ' Nee helemaal niet!' Zei hij. Ik zag dat Eric aan het filmen was en ik begon te lachen.
Floor en Veli hadden gedaan met zingen en kwamen in de zetel zitten. ' Nu is het aan Brigitte en Tineke!' Zei Veli. ' Ik ga niet zingen!' Zei ik. ' Zeg schatie! Jij kan juist zo mooi zingen!' Zei Koen. ' En ik wil dat ook wel horen!' Zei Brigitte. ' Ik kan niet zo mooi zingen als Floor!' Zei ik.
Koen
' Iedereen kan mooier zingen dan mij!' Zei Floor. ' Nee Floor! Jij kan kei mooi zingen !' Zei Tineke. Floor begon te blozen. ' Alé hup!' Zei ik en duwde Tineke recht. Ze zuchtte en begon samen met Brigitte te zingen.
' Heeeelp!' Hoorde we buiten iemand roepen. Tineke en Brigitte stopten met zingen en ik stond recht. ' Koen,Veli kom! Jullie blijven hier!' Zei Eric tegen Brigitte,Tineke en Floor en liep naar buiten Veli volgde Eric en ik gaf Tineke nog een kus en ging snel achter Veli en Eric aan. ' Koen wacht... pak aan!' Zei Brigitte en gaf haar wapen af. Eric,Veli en ik liepen in de straat rond. 'Hier!' Hoorden we een vrouw zeggen. ze zat aan de overkant van de straat,we liepen er naartoe. ' Pas op!' Riep ze. Er werd geschoten. We gingen achter een auto schuilen. ' Iemand geraakt?' Vroeg Eric. ' Ikke niet!' Zei ik. ' Waar is Veli?' Vroeg hij. Ik keek van achter de auto naar de straat. ' Veli is geraakt! Geef mij dekking!' Zei ik. Ik stond recht en liep naar Veli,ik nam zijn armen en trok hem mee naar de auto. Ik zag de deur van thuis open gaan. 'Hij is geraakt in zijn buik! En de deur ging open zeg nu niet dat die komen he !' Zei ik. Ik deed mijn vest uit en legde die op Veli zijn wond.
Brigitte
We hoorden iemand roepen en de mannen liepen naar buiten. ' Wat zou er aan de hand zijn?' Vroeg ik. ' Misschien iemand gewond ofzo.' Antwoorde Tineke. We hoorden een vrouw pas op roepen en dan hoorden we schoten. ' Nee!' Riep Tineke en liep naar boven. Ze kwam terug met 2wapens. ' Floor!' Riep ze. Floor stond recht en ging naar Tineke. ' Bel de commissaris en de ambulance!' Zei Floor en liep samen met Tineke naar de deur. Ik nam mijn gsm en belde naar de commissaris.
JE LEEST
De buurtpolitie
Fanfictiondit is een verzonnen verhaal over de buurtpolitie. Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als je tips hebt altijd welkom. laat gerust een reactie achter