Tineke
'Gaan wij iets doen dit weekend ?' Vroeg ik. ' Gewoon... genieten van elkaar.' Kreeg ik als antwoord. ' Dat is een goed idee!' Zei ik lachend. We kwamen thuis aan. ' Wat wil je eten ?' Vroeg Koen toen we juist binnen waren. 'Maakt niet uit ! Maar mag ik u laptop even gebruiken?' Vroeg ik. ' Ja tuurlijk.' Antwoorde Koen. Ik ging met de laptop aan tafel zitten en Koen keek ik de kasten. ' Is pizza goed ?' Vroeg hij. Ik knikte. Hij zette de oven aan en even later stak hij er een pizza in.
'Wat ben je aan het doen ?' Vroeg Koen terwijl hij naar mij kwam en keek naar de computer. ' Aan het zien vo-' Koen onderbrak mij. 'Zijt gij mij al beu ?' Vroeg gij terwijl hij naast mij kwam zitten. ' Nee maar..' ' schatie... gij blijft hier bij mij wonen gij moogt niet weg van mij !' Beveelde Koen al lachend. Ik glimlachte. ' Ik hou van u !' Zei ik en gaf hem een kus. ' Ik ook van u !' En hij gaf mij nog een kus. We hoorden de oven afgaan. ' Eteeeeen...!' Riep ik blij. Koen ging de pizza halen. Na het eten zaten we nog even in de zetel en gingen dan naar boven.
Koen
' Schatie opstaan !' Zei ik stil en gaf haar en kus. ' Hoelaat is het ?' Vroeg ze mompelend. '9:00uur' zei ik blij. ' Das veel te vroeg !' Ik begon te lachen. ' Ik weet het maar toch moet het !' Zei ik. 'Nee !' Als ze niet wil opstaan doe ik het op een andere manier. Dus begon ik haar te kietelen. Ze begon te lachen. Ik stopte en gaf haar een kus. ' Hup opstaan !' Zei ik nog eens en gaf haar nog een kus. Ik stond recht en wou naar beneden gaan, maar toen ik juist aan de deur was gooide Tineke een kussen naar mij. Ik draaide me om en gooide het terug en liep dan naar beneden.
*10 minuten later*
Is die nu nog niet klaar ? Ik ging naar boven en zag dat Tineke terug aan het slapen was. Ik liep snel naar beneden nam een flesje water uit de koelkast en ging dan terug naar boven. Ik liep stil de kamer binnen en ging naast Tineke staan. Ik deed het flesje open en kapte het over haar. 'Koen ! Dat is koud!' Riep ze. ' Nu gaat ge wel opstaan !' Zei ik lachend. Ze sloeg met haar kussen tegen mijn benen. ' Awel!' Riep ik. Ik wou haar kietelen maar ze begon "spelend" te slaan. Ik nam haar handen vast. ' Stout meisje !' Zei ik. Ik gaf haar een kus en trok haar recht. ' Nu ga je u omkleden! Ik maak een ontbijt voor u !' Zei ik en gaf haar een kus. ' Oke chef!' Zei ze en ging naar de badkamer.
' Eindelijk!' Zei ik toen ze beneden kwam. 'Hier eet dat snel op want we moeten vertrekken!' Zei ik en gaf haar een boterham. ' Naar waar gaan we ?' Vroeg ze nieuwsgierig. ' Dat zult ge wel zien ! Eerst flink eten!' Lachte ik. Ze at snel haar boterham op terwijl ik Barry nog even buiten liet. ' Kom we gaan vertrekken!' Zei ik. Ik pakte een zak vol met onze spullen en we vertrokken.
JE LEEST
De buurtpolitie
Fanfictiondit is een verzonnen verhaal over de buurtpolitie. Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als je tips hebt altijd welkom. laat gerust een reactie achter