Floor
Ik voel mij zo schuldig een van de dagen is er iemand weg door mij. De commissaris kwam binnen gevolgd door een jonge gast. De chef ging aan het bord staan en de jonge er naast . ' Ja dit is de vervanger van Brigitte. Elias Peeters!' Zei de chef. Ik schat dat die 24jaar is. Maar dat is ook geen lelijke ze amai. Koen en Eric stonden recht voor hun voor te stellen. Tineke stond ook recht. ' Ik ben Tineke!' Zei ze en gaf hem een hand. Ik stond ook recht en ging naast Tineke staan. 'Floor' zei ik blij en gaf hem een hand. Iedereen ging terug zitten. Tineke en ik keken heel de tijd naar Elias. Tot dat ik zag dat Koen naar Tineke keek. Ik begon te lachen en klopte op Tineke haar been. ' Wat ?' Vroeg ze. Ik wees naar Koen.
Tineke
Mijn Koentje is jaloers. Ik begon te lachen. ' Koentje is jaloers.' Zei ik stil. Ze lachte.
' Ja de takenverdeling ! Floor en Veli heel de dag papierwerk!' Zei de chef. Floor zuchtte. Ik klopte op haar schouder en lachte. De chef ging verder. 'Eric en Elias voormiddag patrouille,namiddag papierwerk! Koen en Tineke voormiddag papierwerk,namiddag patrouille! ' iedereen stond recht. Eric en Elias vertrokken direct op patrouille. Koen en ik gingen naar ons bureau gevolgd door Floor en Velimir. Ik ging zitten en begon te werken. 'Dat is ne schone he !' Zei Floor. Ik knikte en lachte. ' Van mij mag Veli ook wel is een weekske of twee ziek zijn ze.' Zei Floor en lachte. ' Ja zelfs langer!' Lachte ik. 'Hallo ik zit hier ook nog !' Riep Veli. Floor en ik begonnen te lachen. 'Ja Veli iemand moet ziek zijn he !' Lachte Floor. ' Eric en Koen zijn er ook nog!' Zei Veli. ' Alé alles drie om te beurte he !' Zei Floor. ' Dat is een goed idee !' Riep ik blij. Floor en ik begonnen te lachen tot Floor teken deed dat ik naar Koen moest kijken. 'Is Koentje jaloers ?' Lachte ik. Koen lachte sarcastisch. Na het lachen werkten we verder.
Ik keek op de klok 10:30 uur. 'Iemand koffie?' Vroeg Floor. ' Ja ik wil wel !' Zei ik. ' Ja ik ook.' Zeiden Koen en Veli. Even later kwam Floor terug binnen met 4tassen koffie. ' Alstublieft! ' zei Floor ze gaf me een tas en knipoogde. Ik nam een slok en begon verder te werken.
*30minuten later*
'Ik ben klaar!' Riep Floor blij. ' Moet gij wat van mij hebben?' Vroeg Veli. ' Alé voor 1 keertje he !' Zei Floor en nam een paar mapjes van Veli zijn stapel. ' Nu ben ik klaar se!' Riep ik blij. ' Ik ben ook klaar.' Zei Floor. ' Ik ook eindelijk!' Zei Veli zuchtend. ' Koen bijna klaar ?' Vroeg Floor. ' Eeeen... ja !' Zei Koen. 'Oke tijd voor de pauze!' Zei ik blij.
Heey iedereen ! Ik weet dat jullie wachten op het deel van Koen en Tineke... wie zal er ontslagen worden? Dat lees je sebiet !!
Danku voor het lezen en stemmen iedereen !!
Groetjes !! Xx
JE LEEST
De buurtpolitie
Fanfictiondit is een verzonnen verhaal over de buurtpolitie. Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als je tips hebt altijd welkom. laat gerust een reactie achter