Tineke
We waren eindelijk thuis na een lange dag. 'Weet jij waarom Brigitte ineens wilt gaan eten?' Vroeg ik en keek naar Koen. ' Ik weet van niets! Ale ik ga mij ineens klaarmaken' zei hij en ging naar de badkamer.
' Tineke je kan je komen omkleden!' Riep Koen vanuit de badkamer. ' Amai Koen zo mooi' en ik lachte. 'Danku danku'
Koen
Ze zit nu zolang in die badkamer. Wat is die allemaal aan het doen? 'Tineke we moeten vertrekken!' Riep ik naar boven. 'Ja ik kom' eindelijk was ze klaar, ze kwam naar beneden.' Je ziet er mooi uit!' Ik zat met open mond naar haar te kijken. 'Danku Koentje'
We kwamen aan het restaurant er was nog niemand. 'We zullen binnen wel wachten' zei Tineke. Toen we nog geen 5minuten binnen zaten ging mijn gsm, bericht van Brigitte. " sorry maar Eric en ik geraken er niet ! ;-) xx" ondertussen kreeg Tineke ook een bericht. 'Floor en Veli komen niet' zei Tineke. 'Brigitte en Eric ook niet. Dan eten we met zen tweetjes' zei ik en ik lachte.
Na een gezellig avondje gingen we terug naar huis, te voet!
Ik zag dat Tineke het koud had. Ik legde mijn arm rond haar en wreef over haar arm. Ze keek naar mij en lachte. ' Kom we gaan langs het bos!' Zei ik en Tineke keek mij verbaasd aan. Even verder stopte ik bij een riviertje. 'Hier zat ik vroeger altijd!' Zei ik terwijl ik tegen een boom ging staan.
Tineke
Ik was aan het kijken naar de maan en het riviertje. 'Koen waarom zit je zo te kijken?' Ik glimlachte. Hij kwam dichter bij mij staan. 'Omdat...' zei hij en legde een hand in mijn hals en kwam dichter met zijn hoofd en hij kuste mij. 'Omdat ik van je hou' zei hij na hij mij losliet. Ik lachte en gaf hem een knuffel. ' Kom we gaan naar huis' zei Koen en kuste mij nog eens.
Koen
Ik heb eindelijk de stap kunnen zetten. We waren thuis aangekomen,we deden direct onze pyjama aan en gingen in de zetel zitten. We lagen onder een dekentje en Tineke lag op mijn schouder. Ik ging even wat drinke. Ik ging terug naar de zetel pakte het kaske van de tv en zette de tv uit. 'Koen!' Riep Tineke,ik keek in haar ogen pakte haar hand en trok haar recht.
Tineke
Wat is hij van plan? Hij trok mij mee naar boven,naar de slaapkamer. Hij stopte voor zijn bed draaide om en legde zijn handen in mijn hals en begon mij te kussen, dan trok hij mij mee op bed en dan...
JE LEEST
De buurtpolitie
Fanfictiondit is een verzonnen verhaal over de buurtpolitie. Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als je tips hebt altijd welkom. laat gerust een reactie achter