Floor
Koen en ik zaten bij de chef. ' Koen Floor jullie gaan naar Tom thuis jullie verhoren die en pakken hem op.' 'Oke chef ' zeiden we in koor.
Toen we daar aankwamen belde we aan. Tom kwam opendoen. 'Goedendag,mogen wij even binnen komen alstublieft?' Tom liet ons direct binnen. 'Zet u' zei hij en ging iets halen in de keuken. Toen hij na een tijdje terugkwam zag ik dat hij iets vast had. 'Handen zichtbaar !' Riep hij. Koen wou zijn wapen pakken. 'Doe het niet' riep Tom 'of je hebt een collega minder!' Hij had zijn wapen op Koen gericht. Tom liep rustig naar de deur en liep weg.
Koen
Ik kreeg toch even bang, maar ik laat mij niet zomaar doen! We hadden hem direct te pakken we liepen met hem naar de auto. Juist toen ik mijn handboeien wou pakken trok hij zijn hand los en sloeg mij recht op mijn gezicht. Floor duwde hem extra hard tegen de auto. Ze maakt hem vast en zette hem in de auto.
Floor
' Kien gaat het?' Ik liep naar hem toe, hij lag nog op de grond. 'Mag ik is kijken?!' Koen haalde zijn handen van zijn gezicht. 'Ooh Koen... hier een zakdoek.' 'Je oog ziet blauw en je hebt een bloedneus.'
We kwamen aan het commissariaat, in de gangen wou Tom weglopen. 'Hier blijven gij!' En duwde hem op de grond. Blijkbaar hoorde Brigitte mij want ze kwam eraan gelopen. Gelukkig. Tom was aan het stampen en bewegen met zijn lichaam om weg te kunnen. Koen wou zijn benen vastpakken maar kreeg net een stamp in zijn "kruis". 'Tineke!' Riep Brigitte. Tineke kwam eraan gelopen,Koen lag oo de grond van de pijn. 'Tineke help Koen is even!'
Tineke
Toen ik naar de gang ging zag ik Tom. Ik werd zo boos dat ik hem wou slagen maar deed het maar niet. Ik zag Koen liggen en liep naar hem toe. 'Koen!' Riep ik bezorgd. Hij had tranen in zijn ogen. 'Koen wat is er gebeurd?' Vroeg ik bezorgd. 'Ja ga maar naar u Koentje' hoorde ik Tom zeggen. 'Zwijgen!' Riep Brigitte en bracht hem naar de cel. Ik trok Koen recht en bracht hem naar zijn bureau.
Koen
Pijn pijn pijn ! Tineke kwam terug uit de vergaderzaal met een zak ijs. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg ze en gaf het ijs aan mij. 'Eerst heeft hij mij geslagen en daarjuist op mijn mannelijk geslachtdeel gestampt.' 'Maar Koentje toch ik verzorg dat sebiet wel.' En ze begon te lachen. 'Dat is niet grappig Tineke' zei ik half lachend.
JE LEEST
De buurtpolitie
Fanfictiondit is een verzonnen verhaal over de buurtpolitie. Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als je tips hebt altijd welkom. laat gerust een reactie achter