Hoe komt het? deel 2

1.6K 40 0
                                    

Onderweg naar het commissariaat zat ik alleen maar te denken aan Tineke, ik hou echt zoveel van haar. Dat is al ongeveer 1 jaar. Toen ik binnenkwam in de vergaderzaal zaten Brigitte en Tineke er al. Ik zag dat Tineke gehuild heeft. Toen ze rechtstond voor koffie te halen, ging ik direct naast Brigitte zitten. ' Wat is er met Tineke? ' ' Tom heeft Tineke geslagen ' zei ze fluisterend. Ik werd heel kwaad maar probeerde het niet te laten zien. ' Hey Tineke, gaat het? ' Tineke gaf een slappe glimlach ' ja het gaat wel ' zei ze.

Tineke

Ik wil niet dat iedereen het weet. Koen mag het wel weten. Maar misschien vraagt hij op wie ik dan verliefd ben.

Koen

Toen we klaar stonden om naar huis te gaan. Zag ik Tineke aan haar auto staan. Ik liep heel stil naar haar toe en porde in haar zij. Ze draaide om. ' Koen doe dit nooit meer! ' zei ze boos. ' Sorry ' zei ik gemeend. 'Wat is er? '  ' Niets!' ' Tineke jij bent mijn beste vriendin ik zie dat er iets is !' zei ik.

Tineke

We wandelde even naar het park hier 5 minuten vandaan. We gingen zitten op een bankje. 'Wil je nu vertellen wat er is? ' Ik barste in tranen uit Koen pakte me vast 'ssstt... ik ben hier,er gaat hier niets gebeuren ' zei hij fluisterend. Ik keek in zijn mooie blauwe ogen. ' Ik... ik heb Tom verteld dat ik verliefd ben op iemand anders ' zei ik stotterend. ' Wat heeft hij dan gedaan? ' Vroeg hij nieuwsgierig. Ik stond recht trok mijn trui uit en liet alles zien. Hij stond recht pakte mij vast en gaf me een knuffel. 'Alles komt goed.' zei hij.

Koen

'Zullen we naar huis gaan?' Tineke keek me bang aan. 'Kom maar mee naar mijn thuis.' Ze keek heel blij naar mij 'Danku' zei ze.

De buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu