Karanlık Sokak.

1.3K 113 189
                                    

Essizfandom'a veda ettikten sonra burada buluşmak garip olucak.

Okuyucu sayılarında bir değişiklilik olmamasına rağmen 150 oydan 50 oy'a düştük. Çok garip geliyor okuyucu kaybetsem anlarım ama kaybetmediğim halde oyların bu denli düşmesi garip. O yüzdende yazma isteğim ister istemez yok oluyor. Bölüm bu yüzden atmıyorum okuyup oy verenlerden de özür dilerim. 

Neyse sevip okuyanlar için devam, Kafese girelim o zaman.

...

HAZEL.

Ellerinizdeki bavulları yere bıraktıktan sonra,yorgunluklarını koltuklara atmak ister gibi bedenlerini koltuğa atmışlardı. Kumsal'ı kendi evime getirmişti Hazel, çünkü babasıyla kalmasını istemiyordu. Evde sürekli ikinci plana atılmasına göz yumamazdı. Hem evdeki yalnızlığını da paylaşmış olacaktı. Kız kıza yaşama fikri güzel gelmişti. 

''Bavulları sonra halletsek olmaz mı ya.'' demişti Kumsal bitkin sesiyle mızmızlanarak. 

Hazel,Kafasını ona çevirerek onaylamıştı onu, bu fikre karşı çıkmayacak kadar yorgundu. Ama yinede ona odasını göstermek istemişti. Ona kendi odasının yanındaki odayı hazırlatmıştı. Evde kendine ait bir yeri olsun istemişti. 

Yerinden kalkarak Kumsala elini uzatmıştı Hazel. ''Hadi gel bakalım sarışın odana bakalım.'' 

Kumsal kaşlarını çatarak ayağa kalkmıştı.''Gerek yoktu Hazel. Ben bir yere yatardım.'' 

Gerçekten de bunu yapardı gıkını çıkarmadan koltukta hayatını sürdürebilirdi. Hazel bazen etrafındaki insanlardan yoruluyordu. Çünkü bu kadar mütevazi olmalarına gerek yoktu onlar için yapmayacağı şey yoktu Hazel'in.

''Saçmalama istersen.'' demişti Hazel bıktın bir sesle.

Kumsal gülerek sanki bir kraliçenin önünde eğilir gibi yaptıktan sonra. ''Teşekkür ederim Kraliçem.'' demişti.

Hazel,gözlerini devirdikten sonra hızlı adımlarla onu elinden tutarak yukarı çıkarmıştı. Odanın kapısını açtıktan sonra içeri girmişti Hazel ve kollarını açarak odayı göstermişti gülümseyerek. Kumsal kahve tonlarının hakim olduğu odaya girdikten sonra etrafı incelemeye başlamıştı. Hazel ise gözlerini ona dikmişti beğenmediği bir şey olursa hemen değiştirebilmek için. Kumsal odayı incelerken cama doğru yürümüştü ve arka bahçeye bakmıştı. 

''Yok artık, bizim havuzumuz mu var?'' demişti.

Ses tonundaki sevince dayanamamıştı Hazel. Yanağında oluşan gamzelerle birlikte yanına gelerek balkonun kapısını açmıştı. ''Evet, bende senin sayende havuza tek başıma girmeyeceğim.'' demişti.

Birlikte balkona çıktıktan sonra öylece bahçeyi incelemeye başlamışlardı. Daha sonra  Hazel'in kulağına gelen gülme sesleri dikkatini dağıtmıştı. Gözlerini gelen seslere doğru çevirdiğinde. Onu fark eden Kumsal da onun baktığı yöne doğru bakmaya başlamıştı. Şu an karşılarında olan görüntüyü anlamaya çalışıyorlardı çünkü yandaki evin arka bahçesinde iki tane kas kütlesi güneşleniyordu. Ve bu kütleler onlara aitti. 

''Yok artık Yapmış olamazlar dimi?'' demişti Kumsal şaşkınlıkla.

Kumsal şaşkınlığını dile getirmişti ama Hazel konuşamıyordu sadece karşısındaki görüntüyü anlamaya çalışıyordu. Arel ve Kerem yandaki evin arka bahçesinde uzanıyorlardı, görüntünün güzelliğinin tadını mı çıkarsaydı yoksa ne işleri olduğunu mu sorgulasaydı bilemiyordu.Sinirleri bozulduğu için istemsizce gülmüştü Hazel. 

KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin