Ölene kadar sorumlusun gönül bağı kurduğun her şeyden.-Küçük Prens
Yazamıyorum uzun zamandır,bu bölüm güzel olur mu bilmiyorum seksiler ama daha fazla uzaklaşmayalım...
Kafese girelim mi o zaman?
...
Şuan olduğu durum çok normal olmasa da kulağındaki sese dikkat kesilmişti. Çünkü yine Ege paraziti hayatına girmişti Hazel'in.
"Konu ne?" Demişti. Daha kimin aradığını bile bilmiyordu.
Hazel, sesten cevap beklerken bir şey olmuştu. Kerem bir anda bağırmıştı korku içinde.
"Hazel dikkat edin!"
O sıra da fark etti Hazel, adamların arabası hızla yanlarına gelmişti ve birisi silahını çıkarıp camdan çıkmıştı. Elindeki telefonu bırakarak Arel'in kafasını korumak için aşağıya eğmişti. Kendini de Tabi. Eğildikten sonra kurşun oldukları yerin camını patlatmıştı. Kerem arabayı sağ ve sol yaparak hızla gaza yüklenmişti. Adamların arabası arkalarında kaldığında yelerinden çıkmışlardı.
"Noldu lan öyle?" Demişti Arel nefes nefese. Hazel, ona baktığında kızarmış olduğunu görmüştü. 'Hayır yani şuan çatışma içerisindeyiz sen niye bu kadar seksisin ki' diye geçirmişti içinden.
Düşüncelerini bir kenara bırakıp Arel'i ittirmişti. "Çekil sarışın."
Koltuğun ortasındaki gizli bölgeyi açmıştı. "Napıyorsun Hazel?"
Bölmeden ağır makineli silahımı çıkarmıştı. "Oha!" Arel'in sesi duyduğunda gülmemek için kendini tutmuştu. "İstersen ben halledeyim." Demişti Kumsal. "Gerek yok. Kerem arabanın üstünü aç." demişti Hazel sert bir tonla.
Kerem üstteki küçük pencereyi açarken sitem etmişti. "Normal bir hayat istiyorum ya."
Tam yerinden kalkacakken Arel tutmuştu Hazel'i. Hazel, Mavi olan gözlerdeki korkuyu görmüştü bir anda. "Hayır, ben çıkarım." demişti Arel.
Bir anda arabadaki sesler yükselmişti ve herkes Hazel'i durdurmaya çalışıyordu. O sıra da bir kurşun daha gelmişti arabaya. Herkes kafasını eğmişti. Hazel onlar kendilerine gelmeden yerinden kalkmıştı. Arabanın üstüne çıktığında ise hiç durmadan ateş etmeye başlamıştı. Öldürmek istemiyordu sadece arabaları yoldan çıkarmaktı planı.
Arkalarındaki arabalar kurşunlardan kaçmak için sağ sol yapmaya başlamıştı. Ve camlardan birden fazla adam çıkmaya başlamıştı. O sıra da yalnız olmadığını fark etmişti Hazel. Kumsal silahıyla camdan ateş etmeye başlamıştı.
Hazel, birisinin tekerleğine isabet ettirdiğinde yoldan çıkmıştı araba. Ama arkasında bir tane daha vardı. Onları halletmeye çalışırken bacaklarında eller hissetmişti. Arel'in elleriydi.
Gerçekten hiç yardımcı olmuyordu Hazel'e.
Arel gerginlikten bacaklarını sıkmaya başlamıştı. Hazel ise bu durumda adamlara dikkatini vermeye çalışıyordu.
"Yeter Hazel gir içeri!" Demişti Arel sert sesiyle.
"Bacaklarıma dokunmayı kes Arel!"
"İçeri gir o zaman!"
Adamlar camdan sıkmaya devam ediyorlardı. "Kerem! Sağ sol yap!"
Kerem komutu aldıktan sonra arabayı oynatmaya başlamıştı. Araba bu kadar hareket ederken vurması zorlaşmıştı. O sıra da Kumsal adamlardan birisini kafasından vurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionBabası her ne kadar kafes dövüşüyle uğraşsa da onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. Birbirlerini kana boğan hatta bazen sırf kazanmak için birbirini o maçta öldüren insanlar ilgisini çekmiyordu. Ta ki o kalabalıkta o ringde onu görene kadar. ''Altı...