9) Šok

1.6K 170 0
                                    

Dorazili jsme na místo. Dívala jsem se okolo a nemohla jsem uvěřt svým očím. Všechno bylo šedivé, ale i barevné. Pod koly auta byla šedá rovná hladká plocha. Chci se jí dotknout. Kolem té šedé čáry se tyčili obrovské budovy. Nikdy jsem o takových neslyšela. Tyčily se k nebesům, až se setkávaly s mraky. Hlava mi šla z toho kolem. Nedokázala bych popsat to, jak jsem se cítila. Musel na mě být komický pohled. Seděla jsem napláclá na skle a rozhlížela se okolo. Ani lidi tu nebyli stejní. Každý vypadal zvláštně. Měli kovové kroužky zapíchané do kůže, která byla i zdobená kresbami. Bylo pro mne nepříjemné vidět tolik odhalené kůže a ženy v kalhotách. To se u nás nesmělo. "Neboj, zvykneš si." řekla mi Kentra s úsměvem na tváři. Nemohla jsem ani odpovědět. 

Zastavili jsme u monumentální budovy. Byla postavena z tmavého kamene. Vchod byl zdoben tmavým dřevem, do kterého byly vyrity různé tvary. Stejně na tom byla okna rozesetá po zdech. Vypadalo to jako královský hrad v Umurii. "Zpátky ve vězení." pronesl Sebastian a prošel bránou dovnitř. Keitra už opět startovala auto. Ani se nerozloučila. Stála jsem tu s Alexem a Davem. "Co máme dělat?" zeptala jsem se. "Asi jít dovnitř, tak pojď" řekl Dave a vykročil. My šli za ním. Jakmile jsem vešla do budovi, cítila jsem, že můj starý život zkončil, už ho nikdy nedostanu zpět. Zároveň s tím začal i můj život studentky.

Dcera TemnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat