Převalovala jsem se ve své posteli snažíc se nalézt tu nejpohodlnější polohu ke spánku. Nedařilo se. Trvalo to již dobrých pět hodin a já ani oka nezamhouřila. Zrovna jsem ležela na břiše, ruce rozhorené na prostěradle, když jsem je ucítila . Jemné, vlhké rty si hledaly místečko na mém krku. Naštvaně jsem zavrčela. "Ale no tak, víš jak dlouho mi trvalo přijít na to přemisťovací kouzlo?" Vystřelila jsem z postele jako čertík z krabičky ."Johny, co ty tu děláš ?" vypískla jsem a rukama jemně, ale pevně sevřela jeho dokonalý zjev, který si jen tak seděl na mé posteli, ve svém náručí. "Musel jsem tě vidět. Vím, co jsi provedla a musím vědět proč." Sakra, není tady proto, že by mě měl rád. né, na tom mu vůbec nezáleží je to jen lidumilec, kterýmu záleží na všech těch zkurvysynech, které jsem zabila. Au, to bolí. "Neměl bys tu být." řekla jsem prostě a odtáhla se tak nejdál, co to moje mostel dovolovala. "Tohle neříkej, neodháněj mě. Já stejně zůstanu." vyhrožoval mi. "Můžu zavolat stráže." oplácela jsem neúspěšně, neboť mi v odpověď přišel pohled ve stylu - WHAT THE FUCK?- Povzdechla jsem si. "Dělala jsem to, co potřebuju. Brzo poznáš, co jsem odopravdy zač, ale nemohli bysme ještě chvíly předstírat, že jsem jen Adriana? Však víš taková ta blondýnka s šedýma očima, věčně rozcuchaná.. Nic víc, nic míň." Na chvíli se zamysel a mezi jeho obočím se udělala hluboká vráska. "Dobře, ale je ti jasné, že přijde chvíle, když se nedá nic předstítrat , že jo? Budu to dělat jen do doby, kdy to půjde." Odpověděl vážným tónem a zamyšlení vystřídal úsměv. "Nedávno se mi zdálo o té naší soutěživosti... pamatuješ?" Pronesla jsem a místnost zaplnil jeho upřímný smích. "Ještě aby ne, vždycky jsem vyhrál." "Shazoval jsi mě na zem!" obvinila jsem jej hravě."Nevadilo ti to." zašeptal. Najednou byl neuvěřitelně blízko. Dlouhými štíhlými prsty mi zastrčil pramen vlasů za ucho. Sklopila jsem pohled . V tu chvíli vyrazil. Naše try byly opět spojené v opojném polibku a a naše jazyky spolu soupeřily o nadvládu. Chtivé ruce, jako by nám nepatřily. Uvnitř mé hlavy byl zmatek, tušila jsem, že bych měla přestat, ale to si přál mozek. Tělo a srdce chtěli něco jiného. Nechala jsem ho, aby mne položil na záda. Octl se nade mnou. "Jsi jsi tak krásná, ale miloval jsem tě, už když jsi byla člověk." Vyřkl zadýchaně. "Miluju tě Johny, škoda , že mi to nedošlo dřív." Odpověděla jsme mu. Opět jsme se k sobě přitiskli. Jeho dlaň putovala po mém těle až našla to, co hledaala, lem trička. Pomalu jej vysouval výš a výš, nadzvednula jsem a už letělo někam do prostoru pokoje. Nechtěla jsem zůstat pozadu. Chytila jsem se pevné látky na jeho zádech a roztrhla jí vejpůl. Znovu jsem se mohla kochat jeho dokonalým tělem. Chytila jsem jej za páskovou spounu, která bránila rozepnutí jeho kalhot. Johny mezi tím rty laskal mou odhalenou hruď. ( Spala jsem jen v tričku a kalhotkách.) Tělo jsem měla napjaté jako strunu a ruce se mi klepaly vzrušením s míšeným se sztrachem. Konečně se mi podařilo jej vyprostit z kalhot. Prsty jsem zajela do jeho vlasů. On přes halhotky zavadil o mé nejcitlivější místo. Z úst mi vyšel tichý sten. "Ještě můžeme přestat, víš, že nikdy nebudeme mít pořádný vztah." upozornil mne. "Já to chci, ale máš ... víš?" přikývnul na souhlas. Takže vládnoucí mají taky kondomy. Spal už s nějakou? Můj mozek překypoval různými blbostmi. Pomaloučku, aby sme si vychutnali ty poslední okamžiky nerozdodnosti jsme si sundávali spodní prádlo. Bylo to poprvé, kdy jsem viděla nahého muže- můj bráška se nepočítá. "Jsi si jistá?" pronesl svou otázku, když si nasazovla ochranu . Jeho dech byl rychlý a ty jeho krásné oči říkali, že už je pozdě přestat. Oněco víc jsem roztáhla nohy - jasné gesto - a on spojil naše těla v jedno. Zalapala jsem po dechu a vytřeštila oči.. nehty jsem zaryla do jeho svalů na zádch. Byl to pocit, který jsem ještě nezažila. Tak odlišný od všech ostatních, tak silný. Na krku mne lechtal jeho dech. "Johny." pronesla jsem s výdechem, když jsem se konečně trochu uvolnila a opustila mne počáteční bolest. Jemně, po chvilce silně jsem jej tahala za vlasy a políbila jej na krk. Tedy chtěla jsem jej políbit, místo toho mě odloudil jeho zrychlený tep, šelest rychle proudící krve. Zakousla jsem se. Zakřičel, ale já se nedokázala odklonit. Sála jsem krev z malé rány v teplé kůži. Díky tomu se mi zostřovali smysly při našem milování. Daleko více jsem byla náchylnější k slasti způsobené jeho dotyky, pohyby, jím. Dokonalá souhra našich těl vypovídala o tom, že jsme k sobě patřili. Vždycky. Ve chcíly, když už jsem myslela, že nic lepšího by nemohlo přijít, se uvnitře mě nahroadila spousta energie. Ta v podobě stahů v břiše otásla mým tělem od hlavy až k patě. Uvolnila jsem svá ústa a vykřikla. Johny se mi díval do očí ve chvíly, kdy naposledy přirazil a my oba padli do sítí euforie.
Nevím jak dlouho jsme tam leželi, já s hlavou opřenou o jeho hruď. Vzduchem se nesla vůne našich zpocených těl. Byla jsem šťastná. Opravdu šťastná, až jsem z toho usnula a propadla se do nádherných snů.No takže aby jsme to dali do kupy. Opravdu. Mohli jste si všimnout, že tahle část je jen o sexu. JOP vážně už mě štvalo že tam nebyl protože bych jinak nemohla dělat hroznýho škodíka ve vztazích . Taky se olouvám případnejm popisů chtivejm lidem, kteří touží po detailnějším popisu, ale vážně na to bych neměla žaludek ;) Taky by mě zajímalo, co říkáte na (ne)vztah Adriany a Johnyho a jí a JAmieho a koho máte radši :)) .... Tahle část je kratší a o ničem takže hned jak tohle zveřejním začnu pracovat na další, abych jí mohla co nejdříve přidat . Vůbec nevím , jestli nějak dává smysl, to co jsem právě napsala ale tak to už se stává :D všechny vás miluju lidičky a jsem neskonale šťastná že tenhle výplod mojí fantazie čtete :*
ČTEŠ
Dcera Temnoty
FantasíaJe to jiný svět. Takový kde nemáte možnost volby. Během sedmnáctého roku je možné, že projdete změnou. Buď si vás vybere zlo, nebo dobro, ale můžete říct, že jste ihned z podstaty zlí? Kdo učuje, co je dobré a co špatné? Nyní již ona!! Adriana, dívk...