Mezi přáteli

25 3 4
                                    

Znáte to? Měli jste dva přátele a oni byli také přáteli, pak se ale pohádali. A vy teď musíte čelit výzvě. Jste mezi nimi. Zkoušeli jste je usmířit, ale nejde to. A to jste se opravdu snažili.

A teď musíte skrývat tajemství jednoho před tím druhým. Je to šílené. Ještě horší je to, že ten druhý by to určitě rád věděl. Ale vy jste slíbili, že to nikde neřeknete, ještě před tím než jste to věděli.

Přemýšlím nad tím, jestli bych to nemohla nějak diplomaticky vysvětlit oboum stranám. Přijde mi to až příliš těžké. Dřív byli lepší přátelé společně než se mnou. Teď jsem rozpůlená mezi dva světy.

Jeden mi řekl, že už nikdy neodpustí, druhý, že neví, proč se ten druhý zlobí.

Nevím, co budu dělat. Oba dva mám ráda. A ocenila bych, kdyby mi ostatní říkali také pravdu, když ji budou znát. Mám zkusit štěstí a říct to? Třeba se už nenaštve. Ale pak se zase budu cítit provinile kvůli té druhé.

Už mi nikdy nikdo nic neříkejte. Mě to zajímá, neříkám, že ne. Ale neumím péct na obě dvě strany. Zároveň si vážím, že mi věříte.

Jde se chovat vždy jako správná holka? Můžu být vždy čestná a spravedlivá? Sliby se mají plnit, ne? Ale zároveň se nemá lhát a zamlčovat skutečnosti. Jsem z toho rozhozená.

Jak to má být, tak to snad bude. Neovlivním přítomnost, ani budoucnost. A minulost už vůbec. Vše je již zapsáno a je jen na nás, jakou si vybereme cestu k cíli.

Šťastný start!

Zažili jste ti někdy? Vyřešili jste to? Jak? A bylo to správné? Báli jste se?

ŠtěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat