Recenze

12 4 0
                                    

Duše si podvědomě vybírá, koho chce mít okolo sebe. Mozek to dělá vědomě a někdy až příliš prvoplánově. Ale lidé, kteří se motají kolem mé maličkosti, jsou leckdy opravdu krásní lidé. Ne zvenku, to jsme všichni, ze vnitř. Myslím si, že v mém poměrně krátkém životě, jsem měla na lidi štěstí. Někteří mě zlomili a nechali mě zahojit se JINAK. Takže jsem se sama přetvořila tak, abych mohla být zase šťastná. Ale pak tady jsou lidé, díky kterým se měním dobrovolně. Jsou to "člověci", kteří jsou nádherní. Nejsou čistí a dOKoNce dělají chyby. Já jsem nedávno zjistila, že jsem úplně Vobyčejná holka, která může dělat přešlapy půlkou chodila a nestane se vskutku nic. Dřív jsem se bála překročit čáru byť jen palcem. Přála bych si, abych mohla být přímým odrazem všech duší, které potkávám a jsou mi blízké. V tomhle případě bych se i originality i vzdala, protože udělat jen cover  je dost náročné. A stejně je ze všeho nejdůležitější upřímný úsměv.

A proč jsem tuto kapitolu nazvala Recenze? Protože jsem tohle jednou napsala na jeden ig účet. Vede ho opravdu skvělá p. uč. Má hluboké myšlenky, je vtipná, originální. Zkrátka si myslím, že pokud máte rádi alespoň trochu mou knížku, tak @do_světa budete milovat. @do_světa = ten ig účet.

PS: Pak mi sem jen dejte vědět, jestli jsem měla pravdu!?

ŠtěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat