1.bölüm "Yabancı"

6.4K 358 323
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakın :)

💭

Hayır,

Olamaz.

Yine mi? Daha ne kadar sürecek bu?

Olduğum yerde etrafıma bakarken her gece olduğu gibi yine başa döndüm. Bu duvarlar, her an üzerime yıkılacak gibi...

Ezberlediğim duvar taşlarına dokunarak devam ediyordum. Evet, dün gece tam burada kalmıştım. Tam burada uyanmıştım. Güneşin sıcaklığı kemiklerimi ısıtırken yola devam ettim. Ha, sanki başka yapabileceğim bir şey vardı ya!

Yürüdüm, yürüdüm. Biraz daha ilerlerken karşıma çıkan duvarla duraksadım. Ama dün, dün bu duvar yoktu. Kaşlarımı çatarken bir yandan da ne yapabileceğimi düşünüyordum. Cidden nereye kadar sürecekti bu? Her gece aynı şey. Ve bu artık canımı sıkmaya başladı.

Yapacak birşey olmadığı için geri dönmeye karar verdim. Geriye dönüp bir iki adım attığımda önüme çıkan yılanla çığlık atmam bir oldu.

Hayır.

Ölemem, bu kadar basit olmamalı!

Geriye doğru adım atıyordum yavaş yavaş. Tıslayarak bana doğru gelen yılanla duvara toslamam bir oldu. Bağırışlarım kesilmezken artık kaçacağım bir yer olmadığı için gözlerimi kapattım.

Ölmedim, hâlâ yaşıyorum. Hayır, ölmeyeceğim. Yaşıyorum, yaşıyorum, yaşıyorum.

Gözlerimi yavaşça araladığımda yılanın olduğu yerden havalandığını fark ettim. Sanırsam beni yemek için bir hamleye hazırlanıyordu. Şimdi kaçsam onun için kolay yem olurdum. Kaçmasam da yem olacaktım. Peki ben ne yapmalıydım?

Kendimi kaçmak için hazırlıyorken bir ses işittim.

"Kımıldama!"

Sesin geldiği yöne baktığımda şaşırmam da bir oldu. Bu...

Bu da kimdi? Daha önce tanımadığım biri nasıl rüyama girebilir? Hayır, şu an konumuz bu değildi. Bu yılandan nasıl kurtulacaktım?

Yılan da işittiği sese dönerken, ben hâlâ aynı yerimde, duvara dayalı bir şekilde duruyordum. Yılan hızla tanımadığım adama doğru sürünürken, adam hâlâ aynı yerinde duruyordu. Ne yapmaya çalışıyordu?

Yılan, adamın yanına gidince, adam hiçbir şey yapmamış sadece yana kaymıştı. Ben bu duruma şaşırırken, yılanın onun yanından gittiğini gördüm. Her şey bu kadar basit miydi?

Olduğum yerden ayrılıp ona doğru gittim. Tam karşısına geçip ona şu soruyu sordum.

"Senin benim rüyamda ne işin var?"

🖤💭

Umarım beğenmişsinizdir :) Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Mutlu kalın ♥️

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐌𝐚𝐳𝐞「 MYG 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin