🖤💭
Gözlerimi açtığımda her gece olduğu gibi kendimi yine burada buldum. Dün uyandığım yerdeydim. O adama soru sorduğum yerdeyim. Ama o yoktu. Sağa sola baktım. Yoktu. Cidden bilinçaltı mıydı? Dudaklarımı büzüp her gece yaptığım gibi ilerlemeye karar verdim. Şaşırtıcı olan şey şu ki, burasını hiç karanlık görmedim. Yani burası hep gündüzdü. Yakıcı güneş hep tepemdeydi. Son bir umut bir kere daha sağıma ve soluma bakındım. Onu göremeyince bu sefer pes ettim ve ilerlemeye devam ettim. İlerlediğim sırada arkamdan "pşşt" sesi gelmesiyle arkama döndüm. Bu oydu. Ama az önce yoktu?
"Beni beklemeden mi gidecektin?"
Diyerek yanıma geldi. Artık emindim. O da bu rüyanın içindeydi. Ve bir daha bu labirentten kurtulacağım güne kadar çıkmayacağını biliyordum. Kafamda bir sürü soru işareti vardı. Biz neden böyle bir rüyanın içindeydik? Kaşlarımı çatıp ona bakmaya devam ediyordum. Ensesini kaşıdığı sıra ona sordum.
"Ama sen-?"
Sorumun bitmesine izin vermeden konuştu.
"İnan ben de aynı şeyi kendime soruyorum. Senin benim rüyamda ne işin var?"
"Seninle daha önce tanışmış mıydık acaba?"
Karşımdaki adam kaşlarını çatarak baktı. Siması tanıdık geliyordu...
"Ben seni tanımıyorum ama senin beni tanıman normal."
"Nereden?"
"Cidden! Rol mü yapıyorsun, anlamıyorum?"
"Hayır, tanıdık geliyorsun ama tanımıyorum seni. Ya da çıkaramadım."
"İyi." Deyip ilerlemeye başladı, beni beklemeden.
İyi mi? Cidden mi?
"Adını söylemeyecek misin?"
"Gerek var mı?"
"Aynı rüyadayız, bir labirente hapsolduk. Ve sadece ikimiz varız, sence? Sence gerek var mı?"
"Bence yok."
"Sen ciddi misin?"
"Son derecede ciddiyim!"
"Hah! Söylemesen söyleme be, çok meraklıydım sanki ismini öğrenmeye!"
"Hıhı tabii."
"Yahh!" Dediğimde eliyle sus işareti yapmıştı.
"Sus da, hayvanları çekme buraya."
"Ne alaka ki?"
"Hayvanların sese geldiğini bilmiyor musun?"
"Hayır, bilmiyorum."
"Ne biliyorsun ki zaten!"
"Bağırma bana!"
"Tamam, sessiz ol." Arkasından gittiğim sıra beni durdurdu ve diğer yöne çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐌𝐚𝐳𝐞「 MYG 」
FanfictionBu labirentten kurtuldum diyelim, peki ya kalbimdeki labirent? Oradaki labirentten nasıl kurtaracağım seni?