Rüyadan devam etmektedir.
Severek okumanız dileğiyle...
🖤💭
Uyuduğum gibi kendimi yine bu lanet labirentte bulmuştum! Cidden yeter... Bu labirentten bir an önce kurtulmamız lazımdı! Bir dakika, Yoongi neredeydi?!
Etrafıma bakındığımda birden bir ses geldi, hemen çaprazımdan.
"Yarım saat geciktin Amazon Kızı."
O'ydu. Duvara yaşlanmış, beni izliyordu. Etrafa bakınmayı kestiğimde onun yanına gittim.
"Yetiştirmem gereken sunumlar vardı, uyuyamadım o yüzden."
"İyi." Deyip önümden yürümeye başladı.
Cidden nasıl bu kadar soğuk olmayı becerebiliyordu bu?!
"Ayrıca sana bir soru sormam lazım."
Yerinde durup arkasına dönüp bana baktı. Yanına gitmemi bekliyordu sanırım. Yanına gittiğimde konuşmaya başladım.
"Bugün röportajda neden beni tanımamazlıktan geldin?"
Yoongi bana umursamaz bakışlarını attıktan sonra konuştu.
"Orada seni tanımış gibi yapsaydım, benim yerime sen haberlere çıkardın. Ayrıca şoka girdim. Orada olacağını nereden bilebilirdim ki?"
İlk defa kurduğu uzun cümleyle daha çok şaşırmışken bu kadar zeki olmasını beklemiyordum.
"Benim için de süpriz oldu, seni tanımıyordum..."
"Hadi ama, beni mi tanımıyordun? Bir haber ajansında çalışıyorsun ve ünlü iş adamı Min Yoongi'yi tanımıyorsun? Benden buna inanmamı bekliyorsun bir de? Cidden..."
Bıkkın bir nefes verirken sol kaşımı kaldırıp konuştum.
"Haber ajansında çalışıyorum, evet. Haberleri siteye geçiriyorum, doğru. Ama üzgünüm, ünlü iş adamı Min Yoongi! İş adamları ilgimi çekmiyor, dolayısıyla sizi hiç araştırmadım!"
"Tabii tabii, kesin öyledir."
Bana inanmadığı her halinden belliydi. Arkasından göz devirip yanına koşarak yetiştim. Yoongi tekrardan konuştu.
Adam bir açıldı, pir açıldı yahu!
"Sana numaramı vermiştim, neden aramadın?"
Tam konuşacakken tekrardan konuştu.
"Ahh dur, söyleme. Tahmin edeyim, numarayı unuttun?"
Kaşlarını kaldırdığında, söyleyeceğim kelimeleri yuttum. Ne cevap verecektim şimdi. Gözlerim o hariç her yerde gezinirken birden gülmeye başladı. Elleri hâlâ ceplerindeyken yürümeye devam ediyordu.
"Hakkında hiç yanılmamışım. Ama merak etme, uyumadan önce ajansı arayıp numaranı aldım. Yanii uyandığımda seni arayacağım. Haberin olsun."
"Ahh pekâlâ..."
Diyecek başka bir şey bulamazken, önümüzdeki duvardan sağa döndük.
"Yoongi bir şey soracağım."
"Hm?"
"Neden biz? Bir tahminin var mı? Neden başkaları değil de, biz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐌𝐚𝐳𝐞「 MYG 」
FanficBu labirentten kurtuldum diyelim, peki ya kalbimdeki labirent? Oradaki labirentten nasıl kurtaracağım seni?