4.Bölüm "İş Adamı"

2.2K 281 200
                                    

Medya~ Park Bogum

Bölüme geçelim, yorumlarınızı bekliyorumm!

🖤💭

Uyandığımda aklıma direk telefon numarası geldi. Neydi?

+82 31-664-5011 ?

+82 31-665-5013 ?

Hadi ama! Neydi bu? Bu telefon numarasıyla ona ulaşabilir ve bu sorunumuza daha çabuk çözüm bulabilirdim! Ama lanet olsun, hatırlamıyordum!

Telefonu elime alıp hatırladığım kadarıyla çevirmeye çalıştım.

+82 31-664-5014 ?

Çevirdiğim numara çalmaya başlayınca dudaklarımı kemirmeye başladım. Umarım o'dur...

~Alo? Kimsiniz?

Karşı taraftan bir erkek sesi gelirken, tam anlayamadığım için konuştum.

"İyi günler, acaba kiminle görüşüyorum?"

~Bunu benim size sormam gerekirdi hanımefendi. Saat sabahın 5'i ve siz beni arıyorsunuz. Hayır, arama nedeniniz nedir acaba?

"Ahh, üzgünüm... Ben sadece birine ulaşmak istemiştim. İyi günler..."

Dedikten sonra hemen telefonu kapatmıştım. Gece gece rezil olmuştum! Şansımı son kez deneyip yeniden numarayı çevirdim.

+82 31-654-5012 ?

Çevirdiğim numara hemen açılırken o olmasını diledim. Fakat ben konuşmadan hemen konuşmaya başladı.

~Güzelim, sonunda aradın. Bütün gece seni bekledim. Neredesin? İnan, bilerek aldatmadım seni. Bak, o kız bana kuyruk salladı. Seni çok seviyorum güzelim. Lütfen ayrılmayalım. Hem sana yeni araba alırım, söz..."

Telefonu hızla kapattığımda yeniden yanlış numara çevirdiğimi anlayıp daha fazla kendimi rezil etmemek için telefonu yatağın üzerine fırlattım.

Off, şimdi ne yapacaktım ben! Yarın gece benimle epey dalga geçecekti!

Min Yoongi... Hm... İsmi oldukça güzeldi.

Mutfağa geçip kendime kahve yapmak istediğimde kahvemin olmadığını gördüm. Daha dün almıştım ama? Bir dakika, alamamıştım! O adama yardım ettikten sonra, büyük ihtimalle almayı yeniden unutmuştum.

Ahh ahmak kafam!

Ofladıktan sonra mini buzdolabına baktığımda, kola olduğunu gördüğümde biraz da olsa sevinmiştim. Kahvenin yerine geçmezdi, ama şu anlık idare etmem lazımdı.

Kolamı alıp, bilgisayarın başına geçtim. E maillerime baktığımda haber sitesinden ve Bogum'dan mail geldiğini görmüştüm.

Haber sitesi~ Yarınki röportaj en geç saat öğleden sonra 5'te sitede olacaktır. Bilginize.

Park Bogum~ Röportaj soruları, ve sen ile ben konuşacağız İseul. Sunbaenim bize güvendiğini söyledi.

Bogum, iş ile ilgili haberleri her zaman e mail yoluyla iletirdi. Bu da onu, her ne kadarda şakacı gözükse de profesyonel olduğunu gösteriyordu.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐌𝐚𝐳𝐞「 MYG 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin