28.Bölüm "Terfi": FİNAL

2.3K 270 241
                                    

1 Hafta Sonra

Yazar'dan

Yoongi, son 1 haftadır şirketleri için çok önemli olan ihaleye girmek için hazırlanıyordu. Bugün ihaleye girecek ve emeklerinin karşılığını almayı düşünüyordu. Iseul gittikten sonra 2 gün boyunca onu aramış fakat cevap alamamıştı. Bogum da işe gelmiyordu. Bir yanı Iseul'u düşünse de, ihale için daha çok çalışması gerekiyordu. Bu ihaleden sonra Iseul'un yanına gidip, ondan af dileyecekti. Onu terfi etmesi, daha iyi olacağını düşünmüştü. Ancak istediği gibi bir sonuç elde etmemişti.

Diğer yandan evdeki eşyalarını toplayan bir Iseul vardı. Bogum'la beraber şehir dışında bir haber ajansı bulmuş ve başvurularını yapmıştı. Olumlu bir yanıt aldıklarında oraya gitmeleri için aldıkları otobüs bileti bile hazırdı. Yoongi sadece ilk iki gün aramıştı, daha sonra ne onun yanına gelmiş, ne de bir mesaj ya da arama yapmıştı. Iseul bu durumdan oldukça rahatsızdı. Annesi ile labirentten kurtuldukları 2.gün karşılaşmışlardı. Daha doğrusu annesi, Iseul'un yanına gelmişti. Yıllar öncesinde annesi, Iseul'u yalnız bırakmıştı. Onu 4 yıl boyunca hiç aramamıştı. Üstelik sevgilisi yüzünden labirente hapsolmasına neden olmuştu. Iseul, ona acıyla bakmıştı. Annesinin yıllar önce ona yaptığını, bu sefer de o annesine yaptı. Onu yalnız bırakmıştı, bu sefer terk eden Iseul'du.

Annesinin yokluğu onda hep yara olarak kalmıştı. Ama artık o yara çoktan iyileşti, sadece izi kaldı. Buna neden olan ise, yine annesiydi.

Bogum yeni bir işe başlaması için, şirketteki işine son vermesi gerekiyordu. Bu yüzden şirkete gitti, muhasebeci ile konuştuktan sonra şirketten çıkarken karşısında gördüğü Yoongi ile gözlerini kaçırdı. Yönünü değiştirmek için yeltendiğinde Yoongi'nin sesini işitip, yerinde duraksadı.

"Bogum?"

"Buyur?" Dedi sinirli bir şekilde. Iseul'u kullandığını düşünüyordu.

"Erkenden şirketten nereye gidiyorsun?"

"Yeni bir işe başlayacağım. Buraya da istifamı verdim."

Yoongi duydukları karşısında kaşlarını çattı.

"Neden ki?"

Bogum sinirden güldü.

"Neden mi? Yoongi, Iseul'u neden hiç aramadın veya yanına gelmedin?"

Yoongi saçlarını karıştırdı.

"Az önce ihaleden çıktım. Bu ihale şirket için çok önemliydi. Ayrıca ben Iseul'u aradım, ama cevap vermedi."

"İhale Iseul'dan da mı önemliydi?"

Yoongi cevap veremedi. Hemen konuyu değiştirdi.

"Iseul'a bir şey mi oldu?"

"Biz gidiyoruz Yoongi."

"Nereye?"

"Başka bir şehire, başka bir işe. Yanisi başka bir hayata."

Yoongi anlam veremedi.

"Iseul da mı geliyor? Ama neden? Yani bana neden haber vermedi?"

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐌𝐚𝐳𝐞「 MYG 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin