9.Bölüm "Transfer"

1.9K 260 150
                                    

🖤💭

Uyandığımda elimdeki ağırlıkla gözlerimi oraya çevirdim.

Harf niteliğinde olan taşlar benimleydi...

Bu duruma sevinirken, Yoongi'nin söylediği şey aklıma geldi ve hemen komodinin üzerinde bulunan telefonumu alıp, bir whatsapp grubu açtım.

"LABİRENT" ADLI GRUBU OLUŞTURDUNUZ.

"Min Yoongi"
kişisini eklediniz.

"Bogum❤"
kişisini eklediniz.

Ben: Taşlar benimle.

Min Yoongi: Bu harika bir haber!

Bogum❤: Evet öyle.

Min Yoongi: İş çıkışı, dün geldiğiniz eve gelin.

Bogum❤: Neden?

Min Yoongi: Labirentten kurtuluşumuz daha kolay olabilir.

Ben: Katılıyorum, gelirken taşları getireyim mi?

Min Yoongi: Evet.

Ben: Tamam.

Bogum❤: O halde bb.

Üzerimi değiştirip, kahve için su ısıtmaya başladım. O sırada aklımda rüyadaki anlar canlanıyordu.

Bu kelimeler, bizi çıkışa götürecek miydi?

Peki ya, bize bunları kim yapıyordu? Ve neden yapıyorlardı?

Kahvemi bitirdikten sonra, taşları çantama koydum ve yola koyuldum. Otobüse binip, kulaklığımı taktım. İnmeme son 2 durak kaldığında içimde bir korku belirdi. Sunbaenimden azar yemeyi hiç istemiyordum! Ama sanırım güzel bir azar yiyecektim.

Oflayarak otobüsten indim. Az ileride şirketin önünde beni bekleyen Bogum'u görünce gülümseyip yanına gittim. Elindeki keklerden birini uzattığında konuştu.

"İçeri girmeyi korktum, seni bekledim."

Suratımı ekşitirken bu halime daha da güldü. Beraber içeriye girdiğimizde karşımızda hemen Sunbaenimi görmeyi beklemiyorduk.

Şimdi bizi baya azarlayıp, gün sonuna en az 1 saat mesai koyacaktı. Elindeki kağıtları bize uzattı.

"Alın bu evrakları."

"Aha, bizi kovdu." Dedi Bogum, biraz sesli bir şekilde.

"Bu şirkette çalışamazsınız artık."

"Ne? Neden ki?" Sunbaenimin söylediği şeye, üzgün bir şekilde cevap verirken gülümsedi.

"Ünlü "MPW Holding"inde yeni bir işe başlayacaksınız."

"Bu da nereden çıktı Sunbaenim?"

Bogum, Sunbaenimin söylediği şeye kaşlarını çatarak sorduğunda, derin bir nefes vererek konuştu.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧 𝐌𝐚𝐳𝐞「 MYG 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin