Pinhani-Dön bak dünyaya
Yukarıda ki müziği açıp okumanızı tavsiye ederim.
Sarılmamızın üstünden tam iki gün geçmişti.İçim kıpır kıpır olmuştu,ilk defa bana temas etti.Bir yandan sevinsem bile bir yandan üzülüyordum.Çünkü ozan beni arkadaşı olarak görüyor.Belki zamanla sever beni neden olmasın ki?
Annem ve babam sevmedi belki Ozan sever,belki ozan bana sahip çıkar,belki de annemin bana göstermediği şefkati Ozan gösterir.
Annem ve babam beni hiç sevmediler.Çok iyi hatırlıyorum bir gün;
Ben 8 yaşındayken;
Evde çok canım sıkılmıştı ne yapsam diye düşünüyordum camdan dışarı baktığımda çocukların hep beraber oyun oynadığını görünce ben de onlarla oynasam nasıl olur diye düşünmeye başladım?Sonra annemin yanına gidip izin almalıyım dedim.Anneme gidip dışardaki çocuklarla oyun oynamak istediğimi söylediğimde bana şunu söylemişti "Sen kendini o çocuklarla bir mi tutuyorsun!Kim senin gibi bir çocuğu aralarına almak istesin ki sevimsiz,çirkin,hiç bir şeyi beceremeyen,hiç bir şeyi bilmeyen bir kızla oynamaz onlar!Şimdi odana çık ve ne yapıyorsan yap!"diye beni azarlamıştı o gün çok iyi anlamıştım beni kimsenin sevemiyeceğini.Ama buna rağmen ben hep insanları sevdim onlar beni sevmese bile.Annem ve babamı da sevdim....Düşüncelere dalmışken gözümdenbir damla yaşın aktığını hissettim.Tam elimin üstüne düşmüştü;beni sil diyor du,yeter artık daha fazla ağlama bu kadar güçsüz olma diyordu sanki!
"Kuzum iyi misin?"diyen Sırmaydı ne zaman gelmişti yanıma.Etrafa göz gezdirdiğimde barın boşaldığını farkettim herkes gitmişti.
"İyiyim canım.Sadece aklıma bir şeyler geldi o kadar."dedim zorla gülümseyerek.
"Aklına bir daha gelmesin o şeyler tamam mı ben senin üzülmene dayanamam lütfen bir daha ağlama güzelim tamam mı?"dediğinde usulca kafamı salladım.
"Hem ağlayınca çok çirkin oluyorsun."dediğinde ikimizde güldük.
"Heh şöyle gül ya sen gülünce güzelsin.Hadi gel senin en sevdiğin şu tatlıdan yemeye gidelim ne dersin?Neydi adı ya kraliçe mi tramisu muydu?"
Bir kahkaha patlattım.Sırma hiç bir zaman traliçenin adını söyleyemiyordu ve ortaya böyle saçma şeyler çıkıyordu.
"Traliçe."diyerek onu düzellttim.Göz devirerek beni kolumdan çekiştirdi.
Ceketimi giydikten sonra çıktık bardan.Tam kapının ağzına gelmiştik ki Ozanı arabasının yanında Arif beyle konuşurken gördüm.Sırmaya döndüm ve güldüm.Çok yakışıklıydı.Arif beyle bir şeyler konuştuktan sonra Arif bey gitti.Barı Ozan satın almak istiyordu onun için konuşuyor olmalılar.Ozan beni görünce gülümsedi bende güldüm ve yanımıza geldi.
"Selam Cansu naber?"
"İyi benden de senden naber?"
"Benden de iyi bu arkadaşın kim?"Sırmayla daha önce tanışmamışlardı.
"Ben sırma.Cansunun en yakın arkadaşıyım."diyerek elini uzattı sırma.
"Bende ozan memnun oldum sırma."diyerek el sıkıştılar.Ama Ozanın bakışları değişikti.Sanki Sırmayı beğenmiş gibiydi.Off ne saçmalıyorum en yakın arkadaşımı kıskanıcak değilim heralde!
O an bir ses duyuldu.Birisi Ozanın ismini söylemişti.Ozana baktığımda yüzü endişe doluydu bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım.Sanırım adam arkamdaydı arkamı dönüp baksam iyi olucak.
Arkamı dönmemle gördüğüm yüzle yerime çakıldım sanki.Titremiştim,içime ufaktan bir korku girmişti.Şimdi nolucak?
Bakalım neler olucakkk😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barmenci Kız
Teen Fiction"Benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeçiceksin?" "Belkide hiç bir zaman."