Demirin ağzından;Ama şu bir gerçekti ki bu kızın gözlerinde kaybolmak istedim o an....
Kızla hâlâ birbirimize bakarken Ozan konuştu.
"Demir senin ne işin var burda abi?"Demişti
"Senin yanında gelmiştim."dedim.
"Bu arkadaşlar kim bizi tanıştırmicak mısın dedim."normalde böyle bir şeyi asla söylemezdim ama söz konusu bu kızsa derdim."Ah tabi bu arkadaşım Cansu."dedi mavi gözlü kızı gösterek.Demek adın Cansu!
"Bu da Cansunun arkadaşı Sırma."derken kıza olan bakışları beğeni doluydu.
Mavi gözlü kıza yani Cansuya yaklaşarak elimi uzattım "Bende Demir."dedim.
Kızın eli titriyordu bunu fark ettim gözüme baktı sonra sakinleşmiş gibi elini uzattı.Ellerimiz değdiğinde elektrik çarpmış gibi hissettim.Gerçekten bu kız da farklı bir şey vardı.
Ozan araya girerek hadi gidelim biz dedi.Sonra ordan ayrılarak arabaya bindik.
"O kızları nerden tanıyorsun Ozan?"diye sordum.
"Bardan tanıyorum."dedi.
"Nasıl tanıştınız?"
"Sence nasıl tanışabilirim Demir!"dedi ama bunu her zaman çapkınca söylediği gibi söylememişti.Daha çok beni inandırmak ister gibi söylemişti.
"Yalan söyleme Ozan!"diye tısladım.Benden bir şey gizliyordu ve bana yalan söylüyordu.
Hayatım boyunca hep yalandan nefret etmişimdir.Annem öldüğünde bile babam annemin uzaklara tatile gittiğini söylerdi ama ben inanmazdım biliyordum annemin öldüğünü ve bir daha asla gelmiceğini.Babama çok kızmıştım o gün "annem öldü baba biliyorum bana yalan söyleme!"diye bağırmıştım daha 7 yaşındayken.
Ozan bana bakarak "Yalan söylemiyorum abi niye yalan söyliyim ya bardan tanıştık kızla güzel,hoş kız."dediğinde sinirim daha çok artmıştı.
"Tamam öyle olsun."diyerek arabayı sağa çektim.
"İn arabadan ben biraz hava alıcsm dedim."
"Abi bende gelim beraber hava alalım."dediğinde kalbini kırmamak için zor tutmuştum kendimi.Neden bu kadar sinirliyim.
"İn dedim Ozan!"diye tısladım.Arabadan indiğinde arkama bakmadan gaza köklendim.
Kimsenin bilmediği,canım ne zaman sıkılırsa tek başıma geldiğim;şehrin her yerini net olarak gördüğüm dağın başına gelmiştim.Arabadan da bir içki alıp uçurumun kenarına oturdum.
Ozan benden ne saklıyor olabilirdi.O kızda bir şey vardı eminim buna.Düşünmeye başladım.O gözleri daha önce gördüğüme eminim.Ama nerde ve nasıl!
Tam nerde olduğunu sorgularken aklıma gelen kesik görüntülerle olduğum yerde kaldım.
"Söyle o piç patronun nerde!"diye bağırıyordum.
Korkudan gözlerime bakamayan bir kız vardı karşımda,kolunu sıkıyordum aslında sinirden ne yaptığımı da bilmiyordum.Sonra ozanın sesi duyuldu.
"Abi kızı bırak kızın bir suçu yok şerefsiz Levent oyun oynamış sana.Kızı da zorlamış bunun için!"dediğinde
Kıza dönüp "Seninle daha işim bitmedi."diye bağırmıştım.O kız....Cansu.
Evettt demir Cansunun kim olduğunu öğrendi bakalım neler olucakk??🙈
Yorumlarınızı bekliyorumm canlarım😻🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barmenci Kız
Novela Juvenil"Benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeçiceksin?" "Belkide hiç bir zaman."