Olmayacak bi' hayale, kaptırdım kendimi
Sonra kuşkular, sardı bedenimi
Kocaman bir aşkın, içinde kayboldum
Bulamam yolumu, sen olmayınca...Ozan'ın ağzından;
Sabah uyandığımda evde Demirin olmadığını anlamıştım.Mutfağa inip kendime bir kahve yaptım.
Dün akşam Demirle baya konuşmuştuk.Sabaha karşı zor uyumuştum.Bütğn gece içip sohbet etmiştik.
Ben ona Sırmaya olan aşkımı anlatmıştım,o ise birisinin olduğunu söylemişti.Yanında huzur bulduğu,o yanındayken kalbinin çok hızlı attığını söylemişti.Bende onun aşık olduğunu söylemiştim.Hiç bir şey söylemeden öylece gökyüzüne bakıp sırıtıyordu.
Aynaya baktığımda göz altlarımın morardığını gördüm,yorgun ve bitkin görünüyordum.Demirin de benden farkı yoktur kesin.
Telefonuma attığı mesajdan anladığım kadarıyla sabah erkenden şirkete ordan da bara gittiğini söylemişti.
Bende hemen hazırlanıp araba mı bindim.Tek düşündüğüm Sırmaydı.
Sırmaya onu sevdiğimi söylediğimde gözlerinde bir parıltı oluşmuştu ama sonra bizim olamicağımızı söylemişti.Bizim farklı insanlar olduğumuzu söylediğinde canım çok yanmıştı.Ben onu bu kadat severken onun böyle yapması...
Ama o da beni seviyor bunu biliyorum.Beni kıskanıyor yanımdayken hep gülüyor...Bunlar bende de oluyor ve onu kendimden bile çok seviyorum.
Barın önüne arabamı parkettikten sonra arabadan indim.Barın girişinde Sırmayla Cansuyu görmüştüm.
Sırma....Sarı saçları,mavi gözleriyle çok güzeldii.
Sırmaya seslendiğimde bana doğru döndü.Hayat bulduğum gözleriyle gözlerim buluştu.
Sırmanın yanıma gitttim.
"Nasılsın?"
"İyiyim ama sen pek iyi görünmüyorsun?Neyin var?"demişti.
"İyiyim bir şeyim yok dün sadece pek uyuyamadım o kadar."dedim.
"Anladım.İyi olmana sevindim."
"Biraz konuşalım mı Sırma?"dedim.Olur dediğinde sahil kenarına gitmeyi teklif ettim ve beraber sahile gittik.
Araba da ikimizden de ses çıkmamıştı.Sahile geldiğimizde arabadan inip bir banka oturduk.
"Sırma ben,ben seni gerçekten seviyorum.Hem de ilk gördüğüm günden beri.Seni kıskanıyorum,yanımdasın ama sana dokunamıyorum,seni özlüyorum sen yanımdayken bile özlüyorum.Mavi gözlerin sadece beni görsün istiyorum,sadece bana baksın.Sadece benim ol istiyorum."
"Ozan ben,ben bilmiyorum.Duygularımdan emin değilim lütfen bana biraz zaman ver.Bu aramızdaki şeyin aceleye gelmesini istemiyorum."demişti.Haklıydı ona zaman vermeliyim!
"Haklısın sen ne zaman istersen o zaman konuşuruz.Ama bu zaman içinde benden uzak durma olur mu?Yine yanımda ol yine bana bak yeter ki benden uzak olma."dediğimde gülümsedi.
"Yanındayım merak etme!"dediğinde ona sarılmamak,öpmemek için zor durmuştum.Madem Sırma zaman istiyordu ona istediği zamanı vericektim.O yeterki yanımda olsun!
"Hadi gidelim artık."dediğinde ne kadar gitmek istemesemde yapıcak birşeyim yoktu.Kafamı sakladım ve beraber arabaya doğru ilerledik.Arabada yine ikimizde konuşmamıştık.Arabadaki sessizliği bozan radyodan çalan şarkıydı.
*İkiye on kalan'ın Bütün İstanbul Biliyor*
Şarkısı çalıyordu.Öyle de güzeldi gözleri
Bıraksam içine bi kendimi
Tutuştur içine çek beni
Yavaş, yavaş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barmenci Kız
Teen Fiction"Benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeçiceksin?" "Belkide hiç bir zaman."