18.Bölüm

492 14 8
                                    

*Susarsın,
Çünkü aşk artık dilinin ucundaki bir kelime değil,uçurumun kenarındaki son  adım olmuştur....*

Multimedia:Cansu ve Demir💕

"Bu arada ben Eren.Cansunun erkek arkadaşıyım!"

Bu da ne demekti?Haberim olmadan bir erkek arkadaşım vardı?Hah!Bu adam kendinş ne sanıyordu da hayatıma karışıyordu?

Sırma ve Ozan da bardan çıktıklarında aklım Demir deydi.Gitmiş miydi acaba?

Hızla arkamı dönüp adının eren olduğunu bildiğim kişiye döndüm!

"Kimsin sen?Ne diye hayatıma karışıyorsun?"gözlerimden öfke çıktığına emindim.Çok sinirliydim,kim bu adam?

"Sakin ol Cansu.Ben sadece sana yardım ettim."

"Senden yardım isteyen olmadı.Ne diye işlerime burnunu sokuyorsun?"diye bağırdım.

Bar bugün çok gürültülü ve kalabalıktı.O yüzden bağırmak zorunda kalıyordum!

"Bak barın yakınlarında bir cafe var oraya gidip konuşalım ve sana her şeyi anlatıyım tamam mı?"dediğinde düşündüm.

Sessiz ve sakin bir yerde konuşmamız dsha doğru olacaktı.

"Tamam gidelim."dedim.Birlikte bardan çıkıp yürümeye başladık.Barın bir iki sokak ötesinde küçük bir cafe vardı oraya gelmiştik.

"Dışarı mı oturalım yoksa içeri mi oturalım?"diye sormuştu.Hah!Sanki onunla çok konuşmak istiyormuşum gibi bir de bunu soruyordu!

Cevap vermeden dışardaki sandalyelerden birini çekip oturdum.

"Ne içersin?"dediğinde sinirim gittikçe artıyordu.

"Bir şey istemiyorum.Sadece bana kim olduğunu ve benden ne istediğini söyle olay kapansın!"dediğimde bir iç çekmişti.

"Bak Cansu ben sadece seninle arkadaş olmak istiyorum.Bugün de sana yardım ettim sadece;Sırmayla olan konuşmanızı duymuştum Demire akşam bir randevunun olduğunu söylemişsin ama öyle bir şey olmadığını  söyledin.
Sonra Ozan da öyle sorunca bende sana  yardım etmek için öyle dedim.Hepsi bu kadar."dediğinde şaşırmıştım.

Neden bana yardım etmek istiyor du ki?Ya da neden erkek arkadaşım olduğunu söylemişti?Aklıma gelen soruyla ona döndüm!

"Neden erkek arkadaşım olduğunu söyledin?"dediğimde susmuştu.Vericeği cevabı düşünüyordu sanırım.

"Çünkü herkes bana soru dolu bakışlarla bakıyordu kim olduğumu anlamaya çalışıyorlardı! Bende o an erkek arkadaşın olduğumu söyledim!"demişti.

Aslında pek inanmamıştım.Saçmaydı,saçma geliyordu.

Kim neden böyle bir şey yapsın ki tanımadığı bir insan için?Belkide gerçekten bana yardım etmek istemişti.

"Bak bana inanmıyor olabilirsin,ama sana gerçekten doğruyu söylüyorum.Ben sadece seninle arkadaş olmak istiyorum hepsi bu!"

"Neden ben?"dediğimde gözlerimin içine bakmıştı bir süre.Gözleri....sanki kendi gözlerime bakıyormuşum gibi hissettim.Çok şefkatli bakıyordu!

"Çünkü seni bara her geldiğimde görüyordum,çok güçlü bir yapın var.En önemlisi etrafına neşe saçıyorsun,ağladığında bile kimse senin  ağladığını anlamadın diye hemen göz yaşlarını silip eğlenceli şarkılar söylüyorsun.Insanları mutlu etmeyi seviyorsun."dedikten sonra durmuş ve tepkimi ölçmek ister gibi yüzüme bakıyordu.

Barmenci KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin