*Yarına kalma,yanıma kal...*
Demirin ağzından;
Kahvaltı bittikten sonra hemen evden çıkıp Ozanı aradım!
"Alo nerdesin kardeşim?"
"Bizim bardayız."dediğinde çoğul eki kullanmasına şaşırdım!
Sırma dan mı bahsediyordu acaba?
"Bardayız derken?Sırmamı var yanında?"dediğimde Aslında sormak istediğim kişi Cansuydu!
Ama sormaktan çekiniyordum,onu bugün hayal kırıklığına uğramıştım.
Dün gece olanları bir an önce hatırlamalıydım!
Kendimi yeniden içkiye verirsem hatırlardım belki,bir keresinde öyle olmuştu.
"Bizimkiler var işte abi,cansular sırma felan."dediğinde yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.Omun ismini duymak bile gülümsememe sebep oluyordu.
"Tamam geliyorum!"dedikten sonra telefonu kapatıp hemen gaza köklendim!
Bir an önce gitmeliydim!
Onu görmek istiyordum,hemde deli gibi.Hızla arabayı sürerken bir anda hızımın 250 km olduğunu görünce yavaşlamam gerektiğini düşündüm ve yavaşladım!
Ama böyle de çok yavaş gidiyordum,bir an önce barda olmalıydım!
Hızımı arttırarak yola devam ettim. Barın önüne geldiğimde hemen anahtarı valeye fırlatıp koşar adımlarla bara girdim.
İçeri girdiğimde fazla kalabalık olmadığını gördüm,sanırım yukardalar dı!
Hızla merdivenleri ikişer üçer çıkarak odaya geldim.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde tüm gözler bana dönmüştü..ama bir kişi hariç!
Cansu kafasını çevirip bakmamıştı bile!
Onu gerçekten bu kadat kırmış mıydım,demek ki onu bu kadat üzdüğümde göre dün gece önemli bir şeyler olmuştu!
Sikeyim böyle işi!
Kafamla selam verip koltuğa yayıldım.
Yanıma oturan kişiyle kafamı ona çevirdim,Melis.
Onun ile ilgilenmediğimi ne zaman anlayacaktı bu kız!
Bakışlarımı önümden çekip önümdeki duvara bakmaya başladım.
Bir şeyler konuşuyorlardı ama dinlemiyordum;aklım tamamen dün gecedeydi!
Bakışlarımı duvardan çekip Cansuya döndüğümde bana baktığını gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluşmuştu!
Beni izlemesi çok güzeldi,hoşuma gitmişti.
Ama benimle göz göze geldiği zaman bakışlarını kaçırıp yanındaki kişiyle ilgilenmeye başladı!
Eren!Bu adam neden her yerden çıkmak zorundaydı!
Kolunu kaldırıp cansuyu kolunun altına aldığında dişlerimi sıktım,kırılmak üzereydiler resmen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barmenci Kız
Teen Fiction"Benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeçiceksin?" "Belkide hiç bir zaman."