<Marta>
Godzinę temu ekipa się powiększyła. Doszedł do nas Kuba (patecki). Ekipa była podekscytowany tą wiadomością ale ja jako jedyna nie. Nie lubiłam za bardzo dyrastycznych zmian. Wolałam aby życie toczyło się tak jak zawsze bez większych zawirowań. Wszyscy mieszkańcy zaczęli się witać z nowym mieszkańcem. Ja jako ostatnia go przywitałam. Powiedziałam do niego:Hej! Mam na imię Marta i miło cię poznać.!
Po tych słowach wyręczyłam mu mały prezent którym była koszulka ekipy i specjalnie przezemnie zrobiony pluszak z napisem: ,, Witaj w Ekipie! "
<Kuba (patecki) >
Gdy prawie wszyscy się ze mną przywitali nagle zobaczyłem ją, niesamowicie piękną dziewczynę którą zaczęła się ze mną witać:Hej! Mam na imię Marta i miło cię poznać!
Po tych słowach wyręczyła mi mały prezent. Gdy go rozpakowałem nie wiedziałem co powiedzieć, byłem z jednej strony zaskoczony a z drugiej strony niesamowicie ucieszony że właśnie dostałem go od niej. Odruchowo ja przytuliłem ale bardzo delikatnie, nie chciałem aby ta chwila się kończyła...
<Marta>
Gdy patecki rozpakował prezent zobaczyłam coś dziwnego w jego oczach. Miałam wrażenie że nie wiedział co powiedzieć bo był tak zaskoczony że dostał ten prezent odemnie nie byłam tego pewna ale miałam taką nadzieję. Gdy tylko wstał z podłogi na której rozpakowywał swój prezent czule mnie przytulił. Ja odwzajemniłam jego przytulasa ale on nie chciał mnie puścić zdziwiło mnie to ale nic nie mogłam zrobić ponieważ był bardzo wysoki i duży. Przytulał mnie bardzo delikatnie bo bał się pewnie że zrobi mi krzywdę. Powiedziałam mu cicho do ucha żeby powoli mnie puścił bo nie chce aby zobaczył to mój chłopak Mikołaj (mixer).
Gdy się odwróciłam zobaczyłam że duża część ekipy się na nas patrzyła... w ciszy, mój chłopak też to zauważył.
Jak to ja bardzo spanikowałam i pobiegłam do pokoju trzaskając za sobą drzwiami.Mikołaj pobiegł za mną ale gdy wszedł do pokoju zobaczyłam że był pod wpływem alkoholu. Poprosiłam go żeby wyszedł i uszanował moją prośbę.. Posłuchał się mnie i wyszedł z pokoju. Usłyszałam tylko szepty za drzwi, był to mój chłopak rozmawiający z kimś ale nie wiedziałam o czym rozmawiał i z kim.....
_______________________________________________________
Mam nadzieję że spodobał Ci się moja opowieść i napisz w komentarzu czy robić dłuższe rozdziały.
Jeszce dzisiaj pojawi się kolejna część. Życzę miłego wieczoru 😁
CZYTASZ
Patec i Marta/przyjaźń czy może coś więcej?
Short StoryJeśli lubisz całą ekipę to mam nadzieję że spodoba Ci się ta opowieść Będzie to książka o Marcie i Pateckim (dokładnie o ich shipie❤️). Opowieść będzie pisana w 100% przezemnie a nie kopiowana od kogoś innego. Rozdziały będą pojawiały się około 2 Ra...