Ciekawy Sen

143 4 0
                                    

Znów zasnełam, ten sen był bardzo ciekawy, śniło mi się że na koniec 1 sezonu ekipy powiedziałam 2 wiadomości do widzów i ekipy, pierwsza to że jesteśmy razem a drugiej nie pamiętam. Ale wiem że ekipa nam gratulowała. Nie zawracam sobie tym teraz głowy. Bo teraz muszę odpoczywać. Tak już jestem w naszym domku który nie wyglądał najlepiej. Jak to ja chciałam pomóc sprzątać ale ekipa powiedziała że mam się położyć i odpoczywać. Szczerze mówiąc mam dosyć tych wszystkich wypadków/przypadków które przydarzają się mi! Właśnie mi, czemu Zawszę jakieś dziwne sytułacje dotyczą mojej osoby?! Muszę pogadać z Pateckim o tym czy nie zrobimy siebie przerwy i pojedziemy do np. Moich rodziców powiedzieć im że jesteśmy razem. Z chęcią poznałabym rodziców Kuby (nie wiem czy dobrze napisałam to zdanie ~ autorka) rzadko o nich mówił, ale jedno muszę przyznać mama Kuby robiła pyszne zupy i ogl obiady. Jestem ciekawa czy Kuba mówił już swoim rodzicom o naszym związku. Poczułam że oczy mi się powoli zamykają więc zasnęłam.

<patec>
Byłem starze zestresowany przez tą całą sytuację z moim słońcem(tak wiem że dziwne to brzmi ale musiałam xd ~ autorka) czemu takie sytuacje właśnie jej się trafiają? Szczerze?! Te wszystkie sytuację mogły by mi się przytrafić. Przynajmniej nie martwił bym się aż tak...

_________-----------_________---------_________---
Bardzo dziękuję za tak duża aktywność ❤️❤️4.54k wyświetleń jest dla mnie niewyobrażalną liczba. Jeszcze raz dziękuję i do następnego ❤️❤️

Patec i Marta/przyjaźń czy może coś więcej? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz