Czy Zostaniesz?.....

193 6 0
                                    

(pisze słowami Marty jak by co dalej)
Gdy dojechaliśmy na miejsce obudził mnie Kuba, było tam przepięknie. Tyle śniegu że o mój boże. Szybko poszliśmy do galerii gdzie poznaliśmy pięknego pieska. Był to pies rasy szpic minaturowy - pomeranian (tak bynajmniej mi się wydaje ~autorka)
Był przecudowny🥺już widziałam jak Karol z Werka sie na niego patrzą. Pewnie będą chcieli mieć takiego w przyszłości. Ale teraz nie o tym. Gdy przyjechaliśmy do pensjonatu była już godz.18

<patec>
Gdy dojechaliśmy do pensjonatu poprosiłem dziewczyny żeby zajeły na chwilę czymś Martę. Ponieważ chciałem przygotować ładnie pokuj, iż chce zapytać się Marty czy zostanie moja dziewczyną. Niesamowicie się stresuję, ale mam nadziej że nie da mi kosza 😅
Pokój urządziłem tak (tu wyobraźcie sobie ładny drewniany pokuj o kolorze białym, że świecami, i bardzo ładnie pościelonym łóżkiem o kolorze pudrowego różu, 😂🦋)
Moim zdaniem był on przepiękny. Mam nadzieję że jej się też spodoba xd.
Szybko napisałem do dziewczyn żeby zawiązały Marcie chustę na oczy i przyprowadziły do naszego pensjonatu.

Kuba-dziewczyny, proszę weźcie obojętnie jaka opaskę i zawiążcie  jej ją na oczy. I zaprowadzcie do naszego pensjonatu.

Kasia-uuuuuu WASZEGO pensjonatu, nie ma sprawy Kuba. Daj nam 8 min ok?

Kuba-ok to ja czekam

Szybko poszedłem do łazienki przebrać się w jakiś ładniejsze obrania. Zdążyłem na czas szybko zchowałem ciuchy do kosza na pranie a ja stanołem przy drzwiach. Gdy dziewczyny weszły do pokoju usłyszałem ciche :
Ale tu pięknie
Szybko wziąłem Martę za rękę, wyglądała przepięknie, dawno nie widziałem tak pięknej kobiety (wyobraście sobie w tym Martę)

 Gdy dziewczyny weszły do pokoju usłyszałem ciche :Ale tu pięknie Szybko wziąłem Martę za rękę, wyglądała przepięknie, dawno nie widziałem tak pięknej kobiety (wyobraście sobie w tym Martę)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

. Odwiązałem Marcie opaskę, makijaż miała przepiękny, bardzo lubiłem jak Marta ubierała się w ciuchy koloru 🍑bo wyglądała w nich pieknie.

Ale do rzeczy, stanołem z martą przy oknie dałem jej bukiet róż  i zacząłem mówic patrząc jej prosto w oczy :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ale do rzeczy, stanołem z martą przy oknie dałem jej bukiet róż  i zacząłem mówic patrząc jej prosto w oczy :

Marto, wiem że łączy nas coś więcej niż tylko przyjaźń. Jesteś dla mnie bardzo ważna. Nie czułem czegoś tak silnego do żadne innej dziewczyny/kobiety z ekipy i z po za. Mówiłem Ci że zakochałem się w tobie. To była, jest i będzie prawda.

Marto,czy zostaniesz moją dziewczyną?

<marta>
Czy Zostaniesz moją dziewczyną?

Oczywiście że tak! Kocham cię. - odpowiedziałam. Właśnie zostałam  dziewczyną najwspanialszego faceta na świcie. Rzuciłam się mu na szyję i się rozpłakałam że szczęścia. Nie dość że czujemy do siebie to samo to jeszcze sam wyszedł z inicjatywam.

Pięknie wyglądasz - powiedział Kuba


dziękuję Kochanie - odpowiedziałam, omg jak to się dziwnie mówi, tak wiem byłam już w związku ale mogę przeżyć to Jeszcze raz.
(mam nadzieję że nie będzie wam przeszkadzać jak będę wymyślać im jak będą do siebie mówić, jak by co napiszcie kom co o tym myślicie)
Chwilę poprzytulalismy się  patrząc się raz na siebie raz na widok za oknem.
Jak możecie się spodziewać doszło do czegoś więcej pomiędzy nami (nie ma opcji żebym to opisała więc możecie sobie to wyobraźic, Sory 😅)
Szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy czułam się tak dobrze w tak bliskim kontakcie, ale już dosyć o tym teraz najważniejsze jest to aby.......

Patec i Marta/przyjaźń czy może coś więcej? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz