Глава петнадесета Кав

142 1 0
                                    

 Тя бе адски красива. Богиня, и все пак коленичи в краката ми. Не заслужавах тази жена, но нямаше да се поколебая да взема всяко преимущество, което ще подсигури това да я задържа в живота си.

Устните на Гриър се сключиха около пениса ми, а ръцете ми, вплетени в косата й, насочваха движенията й. Мамка му! Нощите, през които бях далеч от нея, отказвайки да повярвам, че никога няма да си я върна, сънувах всички неща, които правихме в къщата в Белиз.

Тя смучеше члена ми с ентусиазъм, сякаш ако успее да ме накара да свърша, преди да съм готов, ще й спечели голямата награда. Не можех да се оплача. Щях да й позволя да опита и преди да съм готов да експлодирам, щях да се откъсна от перфектната й уста и да изпълня останалата част от обещанието си.

Само мисълта да потъна в тялото й караше топките ми да туптят около основата на члена ми. Това щеше да бъде една много по-кратка езда от това, което бях планирал.

Дадох й още минута, преди да издърпам тесните й малки шорти надолу по бедрата й. Краката й все още бяха завързани, което влизаше в разрез с намеренията ми.

Освен ако... завъртях я с гръб към мен и дръпнах дупето й в скута й, центрирайки я точно над пениса ми.

— Искаш ли го? — завъртях се леко, пъхнах главичката на члена си между краката й и притиснах леко към входа към тялото й.

— Да — прошепна тя, тласна се надолу и го пое целия.

— Мамка му...

— О, боже мой!

Думите ни се изгубиха, когато сграбчих бедрата й, за да я вдигна и след това спусна надолу по члена си, помагайки й да ме язди и да ме поеме все по-дълбоко с всеки следващ тласък.

Гриър отметна глава назад, косата й се разпиля по раменете й.

Пресегнах покрай бедрото й и притиснах с два пръста клитора й, исках оргазма й да дойде бързо и силно, преди да изгубя контрол. Тя се притискаше към пръстите ми с всеки тласък, а стоновете й ставаха все по-шумни и по-шумни. Тя бе на ръба, а котенцето й обливаше във влага члена ми.

— Свършваш заедно с мен — наредих аз.

— Да! — простена тя — Сега!

Тласнах бедрата си силно нагоре, като я дръпнах надолу в същия момент, отприщвайки оргазмите и на двама ни.

Порочна любовWo Geschichten leben. Entdecke jetzt